پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

پرستاری در منزل

پرستار خصوصی سالمند – پرستاری خصوصی در منزل

مراقبت و پرستاری از سالمندان در منزل از حساسیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر ما باید در زمان نیاز به خدمات پرستاری در منزل بهترین فرد را در این زمینه انتخاب نماییم که بتواند به خوبی تمامی وظایفش را انجام دهد و ارتباطی همدلانه با فرد سالمند برقرار نماید . همان طور که می دانید با یک سرچ کوچک با انبوهی از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل مواجه خواهید شد اما آیا می توان از بین تمامی آن ها بهترین را انتخاب نموده !!! قطعا  جواب شما نیز همچون ما به سوال فوق منفی می باشد در نتیجه با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستار خصوصی سالمند در  منزل آشنا شود تا بتوانید بهترین مراقبت را از عزیز ترین فرد زندگیتان در محیط امن و به دور از استرس خانه داشته باشید .

بهترین شرکت پرستاری خصوصی در منزل :

همان طور که گفته شد چنانچه ما مایل باشیم بهترین مراقبت را از فرد سالمند در خانه داشته باشیم باید در ابتدا فردی متعهد را در این زمینه انتخاب نماییم که قادر باشد به بهترین شکل ممکن وظایفش را انجام دهد . در همین راستا مجموعه‌ ی درخشان پرستاری ایرانیان طوس در کنار شماست تا با برخورداری از سال ها تجربه و پرستاران متعهد و متخصص می تواند با کیفیت ترین خدمات پرستار خصوصی سالمند را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . مجموعه ی ایرانیان طوس به سبب سال ها در کنار شما بودن به خوبی با نیاز های تمامی‌ مشتریان عزیز خود آشنایی دارد و به همین خاطر می تواند با کيفيت ترین خدمات پرستاری در منزل را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . بی شک یکی از مهم ترین الویت های ما مشتری مداری می باشد به همین خاطر چه در بحث تعهد در خدمات و چه در بحث قیمت دهی خدمات پرستاری رضایت مشتریان خود را اساس و پایه قرار می دهیم . در نتیجه چنانچه مایل هستید بهترین پرستار سالمند را برای والدین خود در خانه استخدام نمایید با شماره تماس های درج گشته در این صفحه ارتباط حاصل فرمائید تا مشاورین ما بتوانند راهنمای شما عزیزان باشند .

وظایف پرستار خصوصی سالمند  :

همان طور که می دانید مجموعه وظایف یک پرستار سالمند می تواند بر اساس شرایط ، سن مدد جو ، وضعیت جسمانی و ….. قابل تغییر باشد اما ما در این مبحث قصد داریم به صورت کلی به برخی از وظایف یک پرستار سالمند در منزل اشاره نماییم .

۱ – رسیدگی به وضعیت تغذیه فرد سالمند

یکی از مهم ترین پارامتر های تاثیر گذار در زندگی هر فرد داشتن یک تغدیه ی سالم می باشد مخصوصا در زمانی که سن فرد بیشتر است توجه به خوراک مدد جو بسیار اهمیت پیدا می کند . در نتیجه پرستار سالمند جهت سلامتی مدد جو باید توجه ویژه به خوراک او داشته باشد و متناسب با بیماری های زمینه ای تغذيه ای سالم برای او فراهم نماید .

۲ – رسیدگی به وضعیت پزشکی و ارتباط با پزشک فرد سالمند

یکی دیگر از وظایف پرستار سالمند رسیدگی به وضعیت پزشکی مدد جو می باشد در نتیجه چنانچه فرد سالمند دچار بیماری شد باید او را به پزشک ببرد و مراقبت های لازم را از او به عمل آورد .

۳ – دادن دارو های فرد سالمند درست سر وقت

پرستار فرد سالمند باید همیشه به هوش و به گوش باشد و به جزئیات توجه فراوانی داشته باشد . در نتیجه دادن دارو های فرد بیمار درست سر وقت نیز یکی دیگر از  مجموعه وظایف پرستاری در منزل تهران می باشد  .

۴ – رسیدگی به وضعیت بهداشتی و استحمام فرد سالمند

گاهی اوقات فرد سالمند به دلیل بیماری و یا کهولت سن نمی تواند از پس رسیدگی به نظافت شخصی خود برآید در چنین زمان هایی وظیفه ی پرستار خصوصی سالمند می باشد که تمامی امور مربوط به نظافت شخصی فرد سالمند را برعهده بگیرد .

۵ – انجام کلیه ی امور نظافتی منزل

یکی دیگر از وظایف پرستار سالمند انجام کلیه ی امور مربوط به منزل می باشد و در واقع پرستار سالمند باید همدم او باشد تا سالمند در خانه ی خود احساس آرامش داشته باشد .

۶ – پر کردن اوقات فراغت

آنچه که روحیه ی یک فرد را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب بهبود آن می گردد سرگرم بودن و داشتن اوقات فراغت می باشد در نتیجه وظیفه ی پرستار سالمند این است که برای فرد سالمند اوقاتی جهت سرگرمی و گردش ایجاد نماید تا فرد سالمند دچار یک نواختی نشود .

تعویض پوشک و ……

قیمت خدمات پرستاری از سالمند :

همان طور که می دانید قیمت دهی خدمات پرستاری در منزل به عوامل متعددی مانند سلامت جسمی مدد جو ، میزان ساعات کاری ، مجموع وظایف و ….. بستگی دارد در نتیجه چنانچه شما مایل هستید از قیمت های دقیق ما با خبر شوید همین الان با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی پرستاری ایرانیان طوس تماس حاصل فرمائید تا بعد از بررسی موارد مذکور قیمت های دقیق را خدمت شما عزیزان عرض نمایند . اما همان طور که پیش تر نیز ذکر شد تمامی تلاش ما بر این است که رضایت مشتریان خود را جلب نماییم در نتیجه با ارائه ی قیمت های منصفانه و دریافت حداقل ترین سود ممکن در کنار تخفیفات دوره ای ویژه در تلاش هستیم تا قیمت های استثنایی ای را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار دهیم . با  توجه به آنچه گفته شد چنانچه شما نیز مایل هستید یک انتخاب عالی در زمينه ی پرستار سالمند داشته باشید همین الان تلفن را بردارید و با ما تماس حاصل فرمائید  . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستاری  موجب می شود ما را به تمام کسانی که خواهان خدمات نگهداری از سالمند در محیط امن خانه می باشد معرفی نمایید چرا که ما به کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم ایمان داریم .

تنوع در نوع قرار داد :

یکی از ویژگی های برتر ایرانیان طوس تنوع در نوع قرار داد هایش می باشد چرا که شما می توانید با انتخاب ما هر گونه که مایل باشید ساعات کاری پرستار را تعیین نمایید چه به صورت نیمه وقت ، ساعتی ، روزانه‌  ، شبانه روزی و ….. از طرفی شما می توانید میزان تحصیلات یک پرستار را نیز انتخاب نمایید برای مثال مراقبت های ویژه از یک بیمار سالمند با بهیاری ساده که شامل نطافت منزل و …‌می شود کاملا با هم متفاوت هستند در نتيجه شما می توانید با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس تماس حاصل فرمائید تا آن ها بتوانند متناسب با شرایط شما و ویژگی های مدد جوی مورد نظرتان بهترین پرستار را به محل اعزام نمایند .

جمع بندی کلی :

با توجه به آنچه گفته شد همراهان گرامی شما می توانید با یک تماس بهترین پرستاری سالمند در منزل را در اختیار داشته باشید چرا که تمام تلاش ما جلب رضایت شماست و در این زمینه همواره تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا خدمتی در خور و شایسته را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل موجب می شود ما را به تمامی کسانی که خواهان این گونه خدمات می باشند معرفی نمایید .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button