پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

پرستاری در منزل

پرستار سالمند در منزل تهران – شرکت پرستاری سالمند

پرستار سالمند در منزل

گاهی با افزایش‌ سن هر شخصی به دلایل مختلف نمی تواند کار های خود از قبل آشپزی، استحمام ،انجام امور بانکی ،رفتن به پزشک و …. را انجام دهد و یا حتی در شرایطی تنها بودن برای فرد سخت است و دوست دارد کسی کنارش باشد تا هم از او مراقب نماید و هم ساعت های تنهاییش را پر کند .در نتیجه در چنین شرایطی فرد به دنبال یک پرستار با تجربه و مطمئن می گردد تا امور شخصی او را انجام دهد و یا در هنگام مریضی یک پرستار دلسوز و متعهد باشد .اما یک سوال پیش می آید که آیا می شود بهترین و مناسب ترین شخص را متناسب با شرایطمان انتخاب نماییم؟!!! در واقع به دلیل اینکه مجموعه هایی زیادی وجود دارد که خدمات پرستار سالمند در منزل را ارائه می دهد به همین دلیل وجود تعداد زیادی از این مجموعه های که برخی از آن ها مجوز هم ندارند کار را مشکل می کند.اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که ما امروز در کنار شماییم تا بهترین مجوعه ی ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم .در نتیجه فقط کافیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

شرکت ارائه دهنده خدمات مراقبت از سالمند در منزل

ایرانیان طوس یک نام آشنا در زمینه ی ارائه ی خدمات پرستاری در منزل می باشد که سال های زیادیست در این زمینه فعالیت نموده و به جهت کسب تجربه ی بالا قادر است بهترین خدمات پرستاری از سالمند را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. ایرانیان طوس بهترین پرستاران را در مجموعه یک جا جمع نموده و برای هر گونه خواسته ی شما دقیقا متناسب با آنچه که نیاز دارید می تواند خدمات مثبتی ارائه نماید .در نتیجه اگر نیازمند خدمات مراقبتی و یا پرستاری از سالمند در تهران و یا حومه هستید همین الان تلفن را بردارید و با شماره تماس های درج گشته در این صفحه ارتباط حاصل نمایید.

خدمات ارائه شده توسط ایرانیان طوس

همان طور که پیش تر نیز ذکر نمودم ایرانیان طوس قادر است کلیه ی خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل را ارائه دهد که در ادامه به صورت خلاصه به این خدمات اشاره می نماییم.

  • خدمات نگهداری و پرستاری سالمندان در منزل
  • خدمات نگهداری و پرستاری از کودک  در منزل
  • خدمات نگهداری و پرستاری از بیماران در منزل
  • ارائه ی کلیه خدمات مربوط به تزریقات و پانسمان در منزل
  • انجام خدمات مربوط به فیزیوتراپی
  • اندازه گیری فشار خون، قند خون  و ….
  • ارائه ی خدمات اورژانش در کوتاه ترین زمان ممکن
  • انجام آزمایشات در منزل
  • ارائه ی خدمات مراقبت های قبل و بعد از بارداری
  • ارائه ی خدمات همراه بیمار
  • و…….

با توجه به اطلاعات فوق شما می توانید در هر زمینه ای مربوط به امور پرستاری با ایرانیان طوس تماس حاصل فرمائید تا این مرکز حرفه ای بهترین نیرو های خود را درست در زمان مقرر شده به محل اعزام نماید.

وظایف پرستار سالمند در منزل

شمردن وظایف پرستار و یا مراقب یک سالمند کاملا بستگی به شرایط دارد برای مثال امکان دارد سالمند مد نظر شما بیمار نباشد در این شرایط مراقب سالمند وظایفی همچون انجام نظافت منزل،آشپزی، انجام امور بانکی و اداری،رسیدگی به نظافت سالمند، پر کردن اوقات فراغت و …. را بر عهده دارد اما چنانچه سالمند مد نظر شما بیمار باشد علاوه بر وظایف فوق مواردی دیگری همچون ،ارتباط با پزشک ،دادن به موقع دارو ها ،گرفتن فشار خون ،انجام تزریقات ،تعویض پوشک و …..به دایره ی وظایف پرستار افزوده می شود. به همین خاطر و به دلیل گسترده بودن دایره ی خدمات مراقب سالمند در منزل باید با دقت بالا انتخاب شود به همین خاطر ایرانیان طوس با تیم حرفه ایش همراه شماست تا تمامی موارد ذکر شده در بالا را با وجدان کاری در اختیار شما عزیزان قرار دهد در نتیجه همین الان با ما تماس حاصل فرمائید.

مزایای  پرستاری  سالمند در منزل

عوامل مختلفی می تواند در نگهداری از سالمند دخیل باشد که لازم است مد نظر قرار دهیم ، عواملی مانند ناتوانی های جسمی و معلولیت، بیماری های جدید و تشخیص آن، نگهداری سالمند پس از عمل جراحی، نگهداری از سالمند با شرایط وخیم و علائم حیاتی خاص. با در نظر گرفتن این موارد نگهداری از سالمند در منزل توسط پرستار سالمند با تجربه بهترین گزینه برای این گونه سالمندان می باشد و مزایای همچون آسایش و امنیت بیشتر ،بهبودی سریع بعد از بیماری، کاهش استرس های خانوادگی ،افزایش روحیه و دستیابی با یک مراقب و هم صحبت ،حفظ استقلال،از لحاظ اقتصادی به صرفه ،مراقبت شخصی و خصوصی متناسببا روحیات سالمند و…. را برای سالمندان به دنبال خواهد  داشت.در نتیجه بهترین کار این است که ما بتوانیم آرامش را به خود و خانوادیمان با انتخاب درست مراقب سالمند هدیه دهیم.

ویژگی های یک پرستار حرفه ای

  • یک:یکی از اولین و مهم ترین ویژگی های یک پرستار حرفه ای توانایی ارتباط مناسب و موثر با بیمار ،سالمند، کودک و خانواده ی آن ها می باشد،چرا که فرد باید با پرستار خود احساس راحتی کند تا تمام دردها و مشکلاتش را به او بگوید و مطمئن باشد که او می‌تواند نیازهای او را درک و حل کند.
  • دو:داشتن ثبات عاطفی و اخلاقی گزینه ی مهم بعدی محسوب می گردد که باید یک پرستار حرفه ای دارا باشد چرا که یک پرستار در موقعیت های استرس زا ،سخت و یا پر فشار باید قادر باشد خونسردی خود را حفظ کند و بهترین تصمیم را اتخاذ نماید.
  • سه:از دیگر ویژگی های یک پرستار حرفه ای همدلی و انعطاف پذیری در مقابل وظایفش می باشد.
  • چهار:به عنوان مورد چهارم می توان به استقامت بدنی شخص اشاره کرد چرا که یک پرستار سالمند در روز وظایف زیادی را به عهده دارد که نه تنها از لحاظ روانی باید پاسخ گوی این وظایف باشد بلکه از لحاظ بدنی نیز باید قادر باشد تمامی وظایف خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهد.برای مثال گاهی یک پرستار برای مراقبت از بیمار و یا سالمند شاید لازم شود که این عزیزان را جابجا نماید به همین خاطر قطعا برخورداری از توانایی جسمی یکی از فاکتور های اصلی به حساب می آید.
  • پنج:برای پنجمین ویژگی یک پرستار حرفه ای می توان به هوشیاری بالا اشاره نمود چرا که به دلیل شغل حساسی که دارد باید همواره پاسخ گوی نیاز های سالمندان ،بیماران و یا کودکان باشد .در هر ساعتی از شبانه روز یک پرستار حرفه ای باید کاملا به هوش و به گوش باشد.
  • شش:ویژگی آخر توجه دقیق به جزئیات است چرا گاهی یک سالمند به عنوان مثال بیمار است پرستار مورد نظر شما باید قادر باشد درست سر وقت دارو های او را بدهد و به تمامی علائم و جزئیات احوالاتش آگاه باشد.

کادر حرفه ای ایرانیان طوس

همان طور که می دانید بی شک بنیان هر مجموعه ای را بعد از اهداف آن کارکنانش تعیین می کنند به همین خاطر همیشه یکی از اصل های مدیریت ایرانیان طوس انتخاب بهترین اشخاص برای همکاری در مجوعه می باشد.به همین خاطر کلیه ی کارکنان این مجموعه گلچین شده هستند.همان طور که می دانید اهمیت و حساسیت برخورد مناسب و اصولی با قشر سالمند،کودک و یا بیماران بسیار بالاست به همین خاطر ایرانیان طوس سعی کرده تا با غربالگری،آموزش، گزینش و همچنین نظارت مستمر بر نحوه عملکرد پرستاران و مراقبان تیمی متخصص و کارآزموده را در این زمینه یک جا جمع نماید.در نتیجه چنانچه به دنبال بهترین شخص جهت مراقبت از سالمندان در منزل هستید همین الان با مشاورین رایگان ما ارتباط حاصل نمایید.

مجوز رسمی وزارت بهداشت

بی شک یکی از مهم ترین پارامتر هایی که یک مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات پرستاری سالمند در منزل باید داشته باشد برخورداری از مجوز رسمی از سوی وزارت بهداشت می باشد.داشتن مجوز قطعا یک چارچوب و اصولی را برای هر مجموعه ای به وجود می آورد که مستلزم توجه به آن می باشد به همین خاطر این عامل موجب می شود که  کیفیت کاری مجموعه بالا برود.در همین راستا و در جهت خدمت رسانی با کیفیت مجموعه ی ایرانیان طوس نیز نه تنها از مجوز وزارت بهداشت برخوردار است بلکه کاملا مورد تایید این وزارت خانه می باشد چرا که با رعایت اصل مشتری مداری و توجه به خواسته ی مشتریان توانسته‌ رضایت صد در صدی آن ها را جلب نماید.از طرفی داشتن مجوز خیال شما را از هر جهتی راحت می کند چرا که اگر از کیفیت خدمات و رسیدگی مجموعه ای رضایت نداشته باشید می توانید به راحتی پیگیری نمایید.در نتیجه با خیال راحت تلفن را بردارید تا بهترین پرستار و یا مراقب در اختیارتان باشد.

قیمت خدمات مراقبتی در منزل

قیمت های خدمات پرستاری در منزل همگی هر ساله از طرف وزارت بهداشت تعیین می گردد و به تمامی شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری ابلاغ می گردد.و به صورت کلی عنوان نمودن یک قسمت خاص برای خدمات پرستاری امکان پذیر نیست چرا که قیمت ها بسته به شرایط هر شخصی و متناسب با خواسته هایش تغییر می کند.به صورت کلی قیمت های خدمات پرستای تحت تاثیر پارامتر های همچون انتخاب نوع خدمات، ساعت کاری که به صورت ساعتی ،روزنامه، نیمه  قت و تمام وقت است،نوع قرار داد و ….. قرار دارد.در نتیجه شما می توانید جهت دست یابی به قیمت های نهایی یا با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند و یا به صفحه ای سایت مراجعه کنید و در بخش قیمت دهی آنلاین با انتخاب گزینه های درخواستی به طور کامل از قیمت ها آگاه شوید.

هدف از تشکیل ایرانیان طوس

ایرانیان طوس یک مجموعه‌ ی ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات مراقبت و پرستاری در منزل می باشد که با یک عشق عظيم به سالمندان، بیماران و کودکان تاسیس گشته و سال هاست در زمینه پرستاری فعالیت می کند و با توجه ویژه به نیاز های مشتریان خود توانسته همواره کیفیت کاری خود را ارتقا بخشد .این مجموعه به شما کمک می کند تا در روز هایی که استرس دارید و نمی دانید دقیقا باید چه کاری انجام دهید همچون روز های بیماری، نگهداری از کودکان، نگهداری صحیح از سالمند و …. آرامش را به شما عزیزان هدیه دهد و در سخت ترین شرایط کنارتان باشد .در نتیجه شما می توانید جهت دریافت خدمات پرستاری سالمند در منزل با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید.

ویژگی های برتر ایرانیان طوس

۱_برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت

۲_مورد تایید کامل وزارت بهداشت

۳_تنوع در نوع قرار دادها

۴_امکان تعویض رایگان پرستار در صورت عدم رضایت

۵_رسیدگی مداوم نسبت به ارائه ی خدمات پرسنل مجموعه  و کنترل سطح کیفی کارکرد آن ها

۶_قیمت دهی منصفانه و کاملا طبق مصوبات وزارت بهداشت

۷_توانایی ارتباط صمیمانه با سالمند، کودک و یا بیمار

۸_برخورداری از پرستاران توانا،متخصص و کارآزموده

۹_تعهد کاری بالا و رعایت اصل مشتری مداری

۱۰_پشتیبانی شبانه روزی در تمام ایام هفته

۱۱_برخورداری از مشاورین رایگان و حرفه ای در مجموعه

۱۲_ارائه خدمات پرستاری و مراقبتی در تمامی مناطق تهران و حومه

کلام انتهایی

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم اهمیت انتخاب درست پرستار سالمند در منزل بسیار زیاد است به همین خاطر شما تا جایی که می توانید باید در این زمینه وسواس به خرج دهید تا پرستار و یا مراقب انتخابی شما قادر باشد از پس تمامی وظایف محول شده بر بیاید و یک ارتباط صمیمانه بر پایه ی همدلی با سالمند ایجاد کند که او بتواند تمامی نیازهایش را با پرستار خود به راحتی در میان بگذارد. در همين راستا ما در مجموعه ی ایرانیان طوس با مشاورین حرفه ای و کادر پرستاری خود در کنار شما هستیم تا در زمینه ی انتخاب بهترین پرستار سالمند به شما عزیزان کمک نماییم.بی شک انتخاب پرستار حرفه ای از مجموعه ی ایرانیان طوس خیال شما را از تمامی جهات راحت می کند چرا که پرستاران و مراقبین با وظایف خود به خوبی آشنا هستند و با آگاهی از علم روز روانشانسی قادرند بهترین رفتار را با سالمندان، کودکان و یا بیماران داشته باشند.در نتیجه اگر مایل هستید آرامش را به خود و خانوادیتان هدیه دهید و به بهترین شکل ممکن از سالمندان مراقبت نمایید همین الان با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا مشاورین رایگان ایرانیان طوس در انتخابی درست متناسب با شرایطتان شما را راهنمایی نمایند.

(3) دیدگاه

  1. کهزادی
    7 آذر 1401

    پرستار سالمندی نیاز داریم که تا حدودی به خدمات درمانی ساده هم آشنایی داشته باشه براتون مقدوره ؟

    • admin
      7 آذر 1401

      بله ما در شرکت ایرانیان طوس پرستار سالمند با مهارت های مختلف و تخصصی داریم جهت اطلاع بیشتر و مشاوره دقیق تر با ما در تماس باشید

  2. کیان
    20 دی 1401

    با تشکر از تیم خوب ایرانیان طوس بابت خدمات خوبی که ارائه میدهند و پیگیری های خوبی که پرسنل این مجموعه دارند

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button