پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

پرستاری در منزل

خدمات پرستاری شبانه روزی و 24 ساعته در منزل

یکی از مشاغل حساس و مهم که کاربرد های فراوانی دارد خدمات پرستاری شبانه روزی در منزل می باشد . بسیار از ما گاهی در شرایطی قرار می گیریم که به تنهایی قادر نخواهیم بود از پس مشکلات بر بیاییم مانند مراقبت از بیمار در منزل ، مراقبت از کودک در منزل ، پرستاری از سالمند و ….. به همین خاطر در این گونه موقعیت ها به دنبال بهترین خدمات پرستاری شبانه روزی در منزل هستیم که قادر باشند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم روز های خوشی را به راحتی و بدون استرس سپری نماییم . اما همان طور که می دانید تعداد شرکت هایی که خدمات مربوط به پرستاری در منزل را ارائه می دهند بسیار است و بلطبع انتخاب بهترین شرکت پرستاری در منزل را دشوار می نمایند ‌. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که ما امروز در کنار شما هستیم تا اطلاعاتی جامع در مورد بهترین شرکت پرستاری در منزل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم در نتیجه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید .

ارائه دهنده ی خدمات پرستاری شبانه روزی و 24 ساعته در منزل :

ایرانیان طوس یکی از خوش نام ترین و با تجربه ترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل می باشد که به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته در تمامی ایام هفته قادر است بهترین خدمات خود را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد . این مجموعه یک شرکت مجاز و دارای مجوز رسمی از وزرات بهداشت می باشد که با ارائه ی خدمات صادقانه و مسؤلانه توانسته مهر تایید این سازمان را به دست آورد . یکی از افتخارات این مجموعه سال های طولانی ارائه ی خدمات به تمامی مشتریان عزیز می باشد چرا که ماحصل این در کنار شمل بودن آشنایی کامل با خواسته ها و نیاز شما عزیزان است و همین عامل موجب گشته همواره بتوانیم سطح کیفی خدمات خود را بالا ببریم . راه های ارتباطی با تیم تخصیی ایرانیان طوس بسیار راحت می باشد فیط کافیست تلفن را بردارید و با شماره تماس های ما ارتباط حاصل فرمائید مشاورین ما به صورت رایگان آماده هستند تا در زمینه ی انتخاب بهترین پرستار شبانه روزی متناسب با شرایطتان شما را راهنمایی نمایند در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید .

کادر حرفه ای ایرانیان طوس  :

ما ی‌ک مجموعه ی حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات پرستاری شبانه روزی در منزل هستم که سال های زیادی است در این زمینه فعالیت می کنیم و همواره برای دست یابی به کارنامه ی درخشان در این زمینه تلاش های بسیاری کشیده ایم به همین خاطر تمام سعیمان بر این بوده که از میان بهترین نیرو های کار حرفه ای ترین ها را گلچین نماییم . به همین خاطر تیم حرفه ای ایرانیان طوس را افرادی تشکیل می دهند که از هر لحاظ حرفه ای و متعهد هستند و به تمامی تکنیک های کاری خود مسلط می باشند . پرستاران این مجموعه با آشنایی کامل با تکینیک های روان شناسی علاوه بر تخصص خود قادر هستند که بهترین ارتباط را با کودک ، بیمار و یا سالمند برقرار نمایند . در مجموعه ی ما برای هر شرایطی یک پرستار خاص وجود دارد که بتواند به صورت اختصاصی برای بیمار ، سالمند و یا کودک خدمات مراقبتی ارائه دهد . در نتیجه شما با شماره های مشاورین رایگان ما که در این صفحه درج گشته تماس حاصل فرمائید تا متناسب با شرایط شما بهترین پرستار شبانه روزی را در اختیارتان قرار دهند .

هدف از تاسیس ایرانیان طوس :

بی شک هدف از تاسیس هر مؤسسه ای ارائه ی خدمات صادقانه به مشتریان می باشد اما همان طور که می دانید کم تر مجموعه ای وجود دارد که بر هدف خود که خدمت رسانی صادقانه می باشد استوار باشد . اما ایرانیان طوس با هدف و یک عشق عظيم به سالمندان  ، کودکان و بیماران تاسیس گشته و تا همین امروز نیز به هدف نهایی خدمت رسانی ویژه به مشتریان پایبند است چرا که کارنامه ی درخشان سال ها فعالیت ما در این زمینه نمایان گر همه چیز می باشد . در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستند از خدمات صادقانه ، مسؤلانه و با کیفیت ما برخوردار شوید و بهترین مراقبت را از عزیزانتان داشته باشید با تیم متخصص ایرانیان طوس تماس حاصل فرمائید . بی شک یک بار اعتماد به ما موجب می شود مجموعه ی ایرانیان طوس را به هر کسی که نیازمند دریافت خدمات پرستار شبانه روزی در منزل باشد معرفی نمایید .

 

خدمات ارائه شده توسط ایرانیان طوس :

این مجموعه در تلاش است کلیه ی خدمات مربوط به پرستاری در منزل را با بالا ترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در همین راستا ما در این بخش سعی داریم شما را با برخی از خدماتی که ایرانیان طوس ارائه می دهد آشنا نماییم در نتیجه در ادامه با ما همراه باشید .

۱  – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان

۲- ارائه ی  خدمات پرستاری و مراقبت از بیماران

۳ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از کودکان

۴ – ارائه ی خدمات همراه بیمار

۵ – انجام کلیه ی خدمات مربوط به تزریقات و پانسمان

۶ – انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل

۷ – اندازه گیری فشار خون و قند خون در منزل

۸ – انجام کلیه ی آزمایشات در منزل

۹ – ارائه ی سریع ترین خدمات اورژانس در کلیه ای مناطق تهران و حومه

۱۰ – ارائه ی حرفه ای ترین خدمات پزشکی در منزل  و ……

خدمات شبانه روزی پرستاری در منزل :

مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس قادر است بر اساس نیاز شما به صورت شبانه روزی ، روزانه ، ساعتی و یا قرار داد نیمه وقت و یا تمام وقت در اختیار شما عزیزان پرستار حرفه ای قرار دهد . در نتیجه با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید و تمامی شرایط خود را با آن ها در میان بگذارید تا مشاورین ما بتوانند بر اساس خواسته و شرایط شما بهترین فرد را جهت پرستاری از کودک ، بیمار و یا سالمند در اختیار شما عزیزان قرار دهند . در نتیجه منتظر چه هستید همین الان تلفن را بردارید و با ما تماس حاصل فرمائید .

قیمت پرستار شبانه روزی :

قطعا یکی از پارامتر های مهم و تاثیر گذار در انتخاب هر شخصی هزینه ی خدمات می باشد . در زمینه ی خدمات پرستاری باید خدمتتان عرض کنم که هزينه ها هر ساله از سوی وزارت بهداشت به کلیه ی مجموعه های مجاز ابلاغ می گردد . و تمامی مجموعه های مجاز موظف هستند از نرخ های تعیین گشته پیروی نمایند . چرا که بدون شک یکی از ویژگی های مهم درخواست پرستار از موسسه های مجاز ارائه ی خدمات پرستار در منزل مشخص بودن قیمت ها می باشد . اما به دلیل اینکه قیمت خدمات پرستاری تحت تاثیر پارامتر های زیادی قرار دارد ارائه ی یک قیمت مشخص برای اشخاص مختلف امکان پذیر نیست . اما شما می توانید بر حسب شرایطتتان به سایت بهترین شرکت پرستاری در تهران ایرانیان طوس مراجعه فرمائید و از قسمت قیمت دهی آنلاین از قیمت خدمات پرستاری بر اساس گزینه های انتخابیتان آگاه شوید و یا با  مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید و از قیمت های دقیق مجموعه با خبر شوید . اما ما برای شما عزیزان یک خبر خوش داریم مجموعه‌ ی ایرانیان طوس نه تنها کم ترین سود را دریافت می کند و با ارائه ی قیمت های منصفانه کم ترین هزینه ها را برای خدمات خود در نظر گرفته بلکه با ارائه ی تخفیفات ویژه قصد دارد یکه تاز این میدان باشد در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید .

پارامتر های تاثیر گذار در قیمت خدمات پرستاری در منزل :

همان طور که گفته شد قیمت مجموعه خدمات پرستاری در منزل به صورت شبانه روزی تحت تاثیر پارامتر های گوناگونی می باشد که شامل ساعت های کاری ، میزان تحصیلات و تخصص ، میزان وظایف پرستار  و ….. بستگی دارد .

مجموعه ویژگی های یک پرستار حرفه ای :

پرستاری در منزل یکی از جنبه های ارزشمند پرستاری فرد بیمار ، سالمند و یا کودک  می باشد . این فعالیت به بیمار و یا شخص تحت مراقبت آرامش و لذت بیشتری می دهد . این مسئله به دلیل مراقبت در محیط آشنا و نزدیک به خانواده و دوستان بوده و در عین حال فضای ارزشمندی را برای شخص بیمار یا سالخورده پدید می آورد . برخی پرستاران به طور خاص پرستار خانگی هستند . از این رو در کنار انجام امور درمانی به صورت مستمر و حتی ۲۴ ساعته ، برای مراقبت از شخص در خانه او حضور دارند .پرستار کودک می تواند علاوه بر مراقبت ، به انجام تکالیف کودک هم کمک کند . البته مطمئنا این خود بچه ها هستند که بخش عمده کار را انجام می دهند . شما می توانید هم در روند مراقبت و هم آموزش ، به هر طریقی آن ها را در جهت درست راهنمایی کنید و به هر سوالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهید . اما انجام کار برای رشد آن ها مضر است . یک پرستار خوب بهتر است ویژگی های زیر را داشته باشد:

درک همدلانه

قابل اعتماد

تمیز و فعال در نظافت

حساس به نیازهای بیمار

با درایت

مدبر و لطیف

سیستماتیک و منظم

یک پرستار با تجربه باید همیشه مهربان و مسئولیت پذیر باشد . او زمان زیادی را با یک بیمار که ممکن است مسن ، آشفته یا بداخلاق باشد ، سپری می کند . مقابله با بیماری های لاعلاج و غم و اندوه ناشی از آن ها نیز می تواند منبع استرس در این نوع شغل باشد . نظارت بر مراقبت از یک فرد ناتوان یا بیمار هر روز به قدرت و شقفت زیادی نیاز دارد .

۱۸ ویژگی برتر ایرانیان طوس :

ما در این مبحث قصد داریم تا به صورت خلاصه به برخی از ویژگی های برتر این مجموعه اشاره نماییم در نتیجه با تیم ما همراه باشید .

۱ – برخورداری از سابقه ی کاری درخشان در این زمینه و تجربه بالا

۲ – تنوع در نوع قرار داد ها و انتخاب آزادانه متناسب با شرایط شما مشتریان عزیز

۳ – خدمات رسانی شبانه روزی در تمامی ایام هفته

۴ – برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت و مورد تایید کامل این مجموعه

۵ – برخورداری از پرسنل مجرب  ، حرفه ای ، آموزش دیده و آشنا با متد روان شناسی

۶ – قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه

۷ – ارائه ی خدمات متعهدانه

۸ – ارائه ی خدمات سریع پرستاری در منزل در کم ترین زمان

۹ – برخورداری از شعبات فعال و مجاز در سراسر تهران و حومه

۱۰ – بر خورداری از مدیریت توانا با شعار مشتری مداری و توجه به نیاز مشتریان

۱۱ – برخورداری از مشاورین رایگان و حرفه ای در مجموعه

۱۲ – تعویض رایگان پرستار در صورت عدم رضایت شما از عملکرد مراقب

۱۳ – ارائه ی خدمات پرستاری شبانه روزی به صورت تضمینی

۱۴ – قیمت دهی منصفانه و متناسب با بودجه ی شما

۱۵ – ارائه ی خدمات متنوع که شامل نگهداری از بیمار در منزل ، نگهداری از سالمندان در منزل‌ ، نگهداری از کودک ، ارائه ی خدمات تزریقات در منزل ، ارئه ی خدمات همراه بیمار و ….. می شود .

۱۶ – نظارت مستمر بر روند کاری کارکنان

۱۷ – ارائه ی خدمات تضمینی

۱۸ – کسب رضایت صد در صد تمامی مراجعین و برخورداری از کارنامه ی کاری درخشان در این زمینه

کلام انتهایی :

با توجه به آنچه تا کنون خدمت شما عزیزان عرض کردم به اهمیت انتخاب یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستاری شبانه روزی در منزل پی برده اید در نتیجه بدون فوت وقت تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس تماس حاصل فرمائید تا بهترین و متعهدانه ترین خدمات پرستاری در منزل را از پرستاران حرفه ای ما دریافت نمایید . اعتماد شما تنها سرمایه ی ماست به همین خاطر تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا در زمینه ی ارائه ی خدمات پرستاری در منزل بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button