پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

خدمات بهیار در منزل – اعزام بهیار به منزل

امروزه به دلیل تغییر سبک های زندگی و هم چنین افزایش مشغله های افراد شغل پرستار در منزل و خدمات بهیار در منزل بیش از پیش از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری و بهیاری در منزل می توانند در موقعیت های حساس خدمات ویژه ای را در اختیار مددجوی خود قرار دهند ، به همین خاطر شرکت هایی که این جمله خدمات را ارائه می دهند در سطح کشور افزایش یافته اند در نتیجه شما می توانید با یک سرچ ساده به تعداد زیادی از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات بهیاری دسترسی داشته باشید . اما دقیقا در همین نقطه می باشد که یک سوال اساسی مطرح می گردد و آن این سوال می باشد که آیا می شود به همه ی شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری و بهیاری در منزل اعتماد نمود ؟!!! قطعا جواب شما نیز همچون ما به سوال فوق منفی می باشد چرا که ما باید بهترین شرکت ارائه دهنده ی خدمات بهیاری را انتخاب نماییم تا بتوانیم برترین ، مطمئن ترین و متعهدانه ترین خدمات پرستاری را دریافت نماییم . با توجه به آنچه گفته شد چنانچه مایل هستید یک انتخاب هوشمندانه در این زمینه داشته باشید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید .

اعزام فوری بهیار در منزل ؟!

در واقع بهیار یکی از عضو های گروه پزشکی می باشد که در زمینه ی مراقبت و درمان بیمار مشارکت می‌ نماید . بهیار در واقع شخصی می باشد که زیر نظر پرستار با برخورداری از دانش و مهارت کافی می تواند از بیمار در هر بازه سنی مراقبت نماید .  بهیار در تمام مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها ، آسایشگاه ها ، درمانگاه ها ، مراکز توانبخشی ، اورژانس ها و مراکز بهداشتی درمانی ، خدمات ارائه می دهد . همان طور که پیش تر نیز گفته شد بهیاران عضوی از کادر پرستاری هستند که زیر نظر پرستار و پزشک فعالیت می کنند و از دانش پرستاری ، مهارت های فنی و اخلاقی و عواطف انسانی و همچنین انضباط بهره مند می باشد . در نتیجه انتخاب یک شخص متعهد بسیار اهمیت دارد چرا که فرد انتخابی ما باید بتواند از پس تمامی وظایف خود بر بیاید .

گروه بهیاری در منزل ایرانیان طوس  :

همان طور که پیش تر نیز این مطلب عنوان شد انتخاب یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات بهیار در منزل بسیار مهم و حساس می باشد در همین راستا شرکت بزرگ و معتبر ایرانیان طوس در کنار شماست تا بتوانید خدماتی کاملا تضمین شده ، مطمئن،  با تعهد کاری بالا همراه قیمت های مناسب دریافت نمایید . مجموعه ی ایرانیان طوس با برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت و سال ها تجربه و فعالیت در این زمینه می تواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان که به دنبال بهترین فرد جهت نگهداری از بیمار خود در منزل هستید  باشد . همان طور که می دانید گاهی ادامه ی روند درمان در محیط های سر شار از استرسی مانند بیمارستان نه تنها کمکی به بهبودی شخص نمی کند بلکه موجب می شود هیچ بهبودی چشم گیری به چشم نخورد اما مراقبت از فرد بیمار در محیط امن خانه همراه دوستان و آشنایان می تواند بسیار در روحیه ی بیمار تاثیر گذار باشد . در نتیجه شما می توانید جهت هوشمندانه ترین انتخاب در زمینه ی خدمات بهیاری با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا مشاورین ما بتوانند به صورت رایگان پاسخ گوی تمامی سوالات شما عزیزان در این زمینه باشند .

وظایف بهیار در منزل :

همان طور که در مبحث پیش گفته شد گاهی ادامه ی روند درمان در بیمارستان ممکن نیست و یا بعد از ترخیص کامل فرد از بیمارستان نیاز است که یک شخص ماهر از او برای دست یابی به بهبودی کامل مراقبت نماید . بهیاران ما تمامی ارزیابی های بهداشتی لازم را از تمامی بیماران انجام می دهند تا بتوانند بر اساس شرایط و نیاز های بیماران بهترین مراقبت را از آن ها به عمل آورند . در نتیجه چنانچه مایل هستند بهترین شرایط را برای بهبودی روند درمان بیمار خود در منزل ایجاد نمایید همین الان تلفن را بردارید و با شماره تلفن های مشاوران رایگان ایرانیان طوس که در این صفحه درج گشته تماس حاصل فرمایید  . در ادامه ما به برخی از وظایف بهیاران اشاره خواهيم نمود .

کنترل علائم حیاتی بیمار

رسیدگی به امور نظافتی همچون استحمام فرد بیمار

جمع آوری اطلاعات مربوط به شرایط و برنامه های درمانی  از مراقبین ، پرستاران و پزشکان

رعایت نکات لازم در زمینه ی تغذیه ی بیمار و آماده نمودن لیست کامل از مواد غذایی مغذی نسبت به ممنوعیت ها و شرایط بیمار

جابجا نمودن بیمارانی که نمی توانند حرکت کنند و در رختخواب هستند

تعویض ملافه و رسیدگی به بهداشت تخت فرد بیمار

انجام ماساژ درمانی

به حرکت بیمار روی تخت ، میز معاینه و ویلچر کمک نماید .

بیمار را از نظر کبودی ، خون در ادرار و سایر جراحات و زخم همچنین بخیه های او را بررسی کند .

مطابق اصول بهداشتی بدن بیمار را تمیز کند . این کار شامل کوتاه کردن ناخن ها، تعویض البسه، تراشیدن موی بدن می باشد .

تمیز نگه داشتن کلیه ی وسایل بیمار و تجهیزات پزشکی آن مانند وسایل کمک تنفسی و ….

بهیاران یک میانجی بین بیماران ، پرستاران و پزشکان طلقی می شوند که همه موارد را به کادر پزشکی اطلاع می دهند و با توجه به محل کارشان جزئیات وظایفشان متفاوت است . چنانچه در بیمارستان و اتاق عمل کار کنند وظیفه آماده سازی و انتقال بیمار به اتاق عمل یا واحد های درمانی و تنظیم تجهیزات درمان به درخواست پرستار و پزشک را به عهده خواهند داشت . و در صورتی که مسئولیت نگهداری بیمار در منزل را به عهده داشته باشند شرح وظایفشان همان بود که گفتیم که ممکن است با توجه به وضعیت بیمار متفاوت باشد .

قیمت خدمات بهیار در منزل  :

قیمت کلیه ی خدمات پرستاری و بهیاری از سوی وزارت بهداشت هر ساله به کلیه ی شرکت های دارای مجوز ابلاغ می گردد و هیچ کدام از این شرکت ها حق هیچ گونه دریافت مبلغ اضافی را نخواهند داشت . از طرفی بهتر است این نکته را در این مبحث ذکر نمایم که قیمت خدمات پرستاری در منزل به عوامل متعددی مانند ساعات کاری ، میزان تحصیلات ، نوع قرار داد ، وضعیت جسمانی فرد مدد جو و از این قبیل موارد بستگی دارد در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستید از قیمت های دقیق خدمات بهیاری آگاه شوید همین الان تلفن را بردارید و با ما در شرکت تخصصی ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل تماس حاصل فرمائید تا مشاورین ما بعد از بررسی وضعیت مدد جو و شرایط شما از قیمت های دقیق آگاهتان نمایند . اما باید این نکته را نیز عرض نمایم که مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس با دریافت قیمت های منصفانه و زیر نظر وزارت بهداشت در کنار تخفیفات دوره ای ویژه قادر می باشد ارزان ترین خدمات پرستاری در منزل را در کنار کیفیت بالا ارائه دهد . ما مطمئن هستیم یک بار انتخاب ما عنوان ارائه دهنده ی خدمات بهیاری موجب می شود ایرانیان طوس را به تمامی کسانی که خواهان خدمات پرستاری در منزل هستند معرفی نمایید چرا که ما به خدمات متعهدانه ی خود ایمان داریم .

مجموعه خدمات ایرانیان طوس :

این مجموعه در تلاش است کلیه ی خدمات مربوط به پرستاری و بهیاری در منزل را با بالا ترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در همین راستا ما در این بخش سعی داریم شما را با برخی از خدماتی که ایرانیان طوس ارائه می دهد آشنا نماییم چرا که ایرانیان طوس تنها خدمات بهیاری را ارائه نمی دهد بلکه دامنه ی فعالیت این مجموعه بسیار گسترده می باشد ، در نتیجه در ادامه با ما همراه باشید .

۱  – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان

۲- ارائه ی  خدمات پرستاری و مراقبت از بیماران

۳ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از کودکان

۴ – ارائه ی خدمات همراه بیمار

۵ – انجام کلیه ی خدمات مربوط به تزریقات و پانسمان

۶ – انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل

۷ – اندازه گیری فشار خون و قند خون در منزل

۸ – انجام کلیه ی آزمایشات در منزل

۹ – ارائه ی سریع ترین خدمات اورژانس در کلیه ای مناطق تهران و حومه

۱۰ – ارائه ی حرفه ای ترین خدمات پزشکی در منزل

۱۱ – ارائه ی خدمات تضمینی بهیاری در منزل  و …….

مجموعه ویژگی های بهیار حرفه ای :

بهیاری در منزل یکی از جنبه های ارزشمند پرستاری از  فرد بیمار ، سالمند و یا کودک  می باشد . این فعالیت به بیمار و یا شخص تحت مراقبت آرامش و لذت بیشتری می دهد . این مسئله به دلیل مراقبت در محیط آشنا و نزدیک به خانواده و دوستان بوده و در عین حال فضای ارزشمندی را برای شخص بیمار یا سالخورده پدید می آورد . برخی پرستاران به طور خاص پرستار خانگی هستند . از این رو در کنار انجام امور درمانی به صورت مستمر و حتی ۲۴ ساعته ، برای مراقبت از شخص در خانه او حضور دارند .  یک پرستار خوب بهتر است ویژگی های زیر را داشته باشد :

درک هم دلانه

قابل اعتماد بودن

تمیز و فعال در نظافت

حساس به نیازهای بیمار

با درایت

مدبر و لطیف

سیستماتیک و منظم

یک بهیار با تجربه باید همیشه مهربان و مسئولیت پذیر باشد . او زمان زیادی را با یک بیمار که ممکن است مسن ، آشفته یا بد اخلاق باشد ، سپری می کند . مقابله با بیماری های لاعلاج و غم و اندوه ناشی از آن ها نیز می تواند منبع استرس در این نوع شغل باشد . نظارت بر مراقبت از یک فرد ناتوان یا بیمار هر روز به قدرت و شفقت زیادی نیاز دارد .

ویژگی های برتر ایرانیان طوس :

۱ – برخورداری از سابقه ی کاری درخشان در این زمینه و تجربه بالا

۲ – تنوع در نوع قرار داد ها و انتخاب آزادانه متناسب با شرایط شما مشتریان عزیز

۳ – خدمات رسانی شبانه روزی در تمامی ایام هفته

۴ – برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت و مورد تایید کامل این مجموعه

۵ – برخورداری از پرسنل مجرب  ، حرفه ای ، آموزش دیده و آشنا با متد روان شناسی

۶ – قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه

۷ – ارائه ی خدمات متعهدانه

۸ – ارائه ی خدمات سریع پرستاری در منزل در کم ترین زمان

۹ – برخورداری از شعبات فعال و مجاز در سراسر تهران و حومه

۱۰ – بر خورداری از مدیریت توانا با شعار مشتری مداری و توجه به نیاز مشتریان

۱۱ – برخورداری از مشاورین رایگان و حرفه ای در مجموعه

۱۲ – تعویض رایگان پرستار در صورت عدم رضایت شما از عملکرد مراقب

۱۳ – ارائه ی خدمات پرستاری شبانه روزی به صورت تضمینی

۱۴ – قیمت دهی منصفانه و متناسب با بودجه ی شما

۱۵ – ارائه ی خدمات متنوع که شامل نگهداری از بیمار در منزل ، نگهداری از سالمندان در منزل‌ ، نگهداری از کودک ، ارائه ی خدمات تزریقات در منزل ، ارئه ی خدمات همراه بیمار و ….. می شود .

۱۶ – نظارت مستمر بر روند کاری کارکنان

۱۷ – ارائه ی خدمات تضمینی

۱۸ – کسب رضایت صد در صد تمامی مراجعین و برخورداری از کارنامه ی کاری درخشان در این زمینه

۱۹ – ارئه ی دهنده ی بهترین خدمات بهیار در منزل

جمع بندی مطالب  :

با توجه به آنچه تا کنون خدمت شما عزیزان عرض کردم به اهمیت انتخاب یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات بهیاری در منزل پی برده اید در نتیجه بدون فوت وقت تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس تماس حاصل فرمائید تا بهترین و متعهدانه ترین خدمات پرستاری در منزل را از پرستاران حرفه ای ما دریافت نمایید . اعتماد شما تنها سرمایه ی ماست به همین خاطر تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا در زمینه ی ارائه ی خدمات پرستاری و بهیاری در منزل بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button