پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

پرستار خانم در منزل

پرستار خانم در منزل

همان طور که می دانید خدمات پرستاری در منزل دامنه ی گسترده ای از فعالیت را شامل می شود به همین خاطر از حساسیت بالایی نیز برخوردار است . در موارد متعدد و با هدف های متفاوتی ممکن است افراد نیازمند دریافت خدمات پرستاری در منزل باشند به همین دلیل و با افزایش جمعیت همواره به تعداد شرکت هایی که خدمات پرستار خانم در منزل را ارائه می دهند افزوده می شود اما به نظر شما می توان به تمامی آن ها اعتماد نمود و وظیفه ی خطیر پرستاری را به آن ها سپرد . مطمئنا جواب شما نیز همچون ما به سوال فوق منفی می باشد به همین خاطر ما امروز در کنار شما هستیم تا یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم تا در صورت نیاز به هر گونه خدمات پرستاری در منزل بتوانید بهترین ها را در اختیار داشته باشید . در نتیجه به شما عزیزان پیشنهاد می کنم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را در زمان تصميم گیری اتخاذ نمایید و خدمات عالی و با کیفیت را در ازای قیمت های منصفانه دریافت نمایید .

بهترین شرکت پرستاری در منزل :

ایرانیان طوس یکی از بهترين ارائه دهندگان خدمات پرستار خانم در منزل می باشد که قادر است بهترین و مجرب ترین پرستاران خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درست سر وقت و بدون اتلاف وقت به محل اعزام نماید . این مجموعه سال های زیادی است که خدمات پرستاری در منزل را ارائه می دهد و به سبب این در کنار شما بودن توانسته تجربه ی زیادی کسب نماید و همواره کیفیت خدمات خود را ارتقا بخشد . تمامی پرستاران این مجموعه نه تنها متخصص و ماهر هستند بلکه از تجربه ی کافی در این زمینه برخوردار می باشند و با آشنایی کاملی که با علم روان شناسی دارند قادر هستند ارتباط خوبی با بیمار ، سالمند و یا کودک برقرار نمایند . این مجموعه‌ یکی از بهترین ها در سطح تهران و حومه می باشد که شما می توانید به راحتی از طریق شماره تماس های درج گشته در این صفحه با این مجموعه ارتباط حاصل نمایید . در نتیجه وقت را از دست ندهید و همین الان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا آن ها بتوانند  شما را در زمینه های مربوط به پرستاری راهنمایی نمایند و متناسب با شرایط و خواسته ی شما بهترین پرستار خانم را در اختیارتان قرار دهند .

شرکت پرستاری دارای مجوز :

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین پارامتر هایی که یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستار خانم در منزل باید داشته باشد برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت می باشد چرا که یک مجموعه‌ ی دارای مجوز از قوانین پیروی می کند و همواره در تلاش است بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . مجموعه ی ایرانیان طوس نیز یک مجموعه ی مجاز و دارای مجوز ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل می باشد که با ارائه ی خدمات صادقانه و با سطح بالا توانسته رضایت صد در صدی مشتریان را کسب نماید و مورد تایید وزارت بهداشت گردد . در نتیجه چنانچه شما نیز برایتان مهم است که مجوعه ی ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل دارای مجوز باشد با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمائید . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل موجب می شود تا در صورت نیاز مجدد ما را برای بار دوم انتخاب کنید و یا ما را به دیگران معرفی نمایید .

خدمات ارائه شده توسط ایرانیان طوس  :

همان طور که گفته شد ایرانیان طوس یک شرکت معتبر ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل می باشد که همواره در تلاش است با ارائه ی با کیفیت ترین خدمات رضایت مشتریان خود را جلب نماید . در همین راستا ما در این مبحث برای اینکه بیشتر با خدمات ارائه شده توسط این مجموعه آشنا شوید به برخی از خدماتی که ایرانیان طوس ارائه می دهد اشاره می کنیم در نتیجه در ادامه با تیم تخصصی ایرانیان طوس بهترین شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستار خانم در منزل همراه باشید .

  •  ۱ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان
  • ۲- ارائه ی  خدمات پرستاری و مراقبت از بیماران
  • ۳ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از کودکان
  • ۴ – ارائه ی خدمات همراه بیمار
  • ۵ – انجام کلیه ی خدمات مربوط به تزریقات و پانسمان
  • ۶ – انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل
  • ۷ – اندازه گیری فشار خون و قند خون در منزل
  • ۸ – انجام کلیه ی آزمایشات در منزل
  • ۹ – ارائه ی سریع ترین خدمات اورژانس در کلیه ای مناطق تهران و حومه
  • ۱۰ – ارائه ی حرفه ای ترین خدمات پزشکی در منزل
  • و….

در نتیجه با توجه به آنچه گفته شد شما می توانید در صورت نیاز به هر کدام یک از خدماتی که ذکر شد با ما تماس حاصل فرمائید تا بهترین پرستاران خانم و یا آقا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

قیمت خدمات پرستار خانم در منزل :

قیمت خدمات پرستاری همان طور که می دانید به عوامل متعددی مانند میزان تحصیلات پرستار ، میزان ساعات کاری ، نوع قرار داد ، مجموعه وظایف ،  وضعیت جسمانی کودک ، سالمند و یا بیمار و ….. بستگی دارد به همین خاطر یک قیمت کلی نمی توان اعلام کرد . در همین راستا شما می توانید یا با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا در این زمینه راهنماییتان کنند و یا در قسمت قیمت دهی آنلاین سایت با وارد کردن گزینه های درخواستی از قیمت های دقیق با خبر شوید . اما این نکته را نیز باید خاطر نشان شوم که هر ساله از سوی وزارت بهداشت به سازمان های دارای مجوز قیمت های دقیق ابلاغ می گردد که مجوعه های پرستاری حق سرپیچی از آن ها را ندارند در نتیجه یکی دیگر از مزیت های انتخاب شرکت های دارای مجوز در کنار کیفیت خدمات رسانی قیمت دهی منصفانه و دقیق می باشد . در کنار همه ی این ها ایرانیان طوس سعی کرد با ارائه ی تخفیفات دوره ای ویژه نازل ترین قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و رضایت آن ها جلب نماید در نتیجه با ما تماس حاصل فرمائید .

مجموعه ویژگی های پرستاران ایرانیان طوس :

پرستاری در منزل یکی از جنبه های ارزشمند پرستاری فرد است . این فعالیت به بیمار ، کودک و یا سالمند  آرامش و لذت بیشتری می دهد . این موضوع یعنی مراقبت از بیمار  ، سالمند  و یا کودک به دلیل اینکه در محیط امن خانه و بین دوستان و آشنایان  صورت می گیرد یک فضای ارزشمندی را جهت به دست آورن آرامش کامل ایجاد می نماید با همه ی این تفاسیر یک پرستار حرفه ای ایرانیان طوس از ویژگی های مانند ، قابل اعتماد بود ، درک همدلانه ، تمیز و آراسته و همچنین فعال در نظافت، توجه ویژه به نیاز های فرد تحت مراقبت ، منظم و دقیق ، هوشیار و فعال ، برخورداری از قدرت بدنی بالا ، مهربان و لطیف ، آگاهی از دانش روان شناسی ، با درایت ، سیستماتیک و منظم و ….. بر خوردار می باشند . در نتیجه شما می توانید با خیال راحت مراقبت از کودک ، سالمند و یا بیمار را به دستان توانای پرستاران ما در ایرانیان طوس بسپارید و نگران هیچ چیز نباشید چرا که ما تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا مسئولیت محوله را به بهترین نحو انجام دهیم . همام طور که پیش تر نیز گفته شد راه های ارتباطی با ما نیز بسیار ساده می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با شماره تماس های درج گشته در این صفحه به رایگان ارتباط حاصل نمایید تا مشاورین ما در زمینه ی خدمات پرستار خانم در منزل راهنماییتان نمایند .

وظایف پرستار در منزل :

همان طور که می دانید وظایف یک پرستار متناسب با شرایط و شخص تحت مراقبت تغییر می کند برای مثال وظایف یک پرستار کودک با پرستار سالمند و یا بیمار متفاوت است اما به طور کلی می توان وظایف پرستار را به شرح زیر خلاصه نمود .

  1. رسیدگی به نظافت بیمار  ، سالمند و یا کودک
  2. توجه به مسائل پزشکی بیمار و سالمند
  3. انجام خدمات بانکی و اداری سالمند
  4. پر کردن اوقات فراغت کودک ، بیمار  و سالمند
  5. توجه به تغذیه ی افراد
  6. ایجاد بازی های آموزشی برای کودکان
  7. کشف خلاقت کودکان
  8. و …..

مناطق تحت پوشش ایرانیان طوس :

همان طور که پیش تر نیز گفته شد ایرانیان طوس یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات پرستاری در تهران می باشد که در کلیه مناطق تهران و حومه دارای شعبات فعال می باشد به همین خاطر قادر است سریع ترین خدمات اورژانس را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . در نتیجه هر کجای مناطق تهران و یا حومه ساکن هستید می توانید با شماره تماس های درج گشته در این صفحه ارتباط حاصل فرمائید و با مشورت با مشاورین رایگان ما بهترین پرستار را متناسب با شرایط خود و خانوادیتان انتخاب نمایید . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان بهترین شرکت پرستاری در تهران موجب می شود ما را به تمامی دوستان و آشنایانتان معرفی نمایی  چرا که ما به کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم ایمان داریم .

خدمات رسانی شبانه روزی :

ایرانیان طوس جزو آن دسته از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری خانم در منزل می باشد که در تمامی ساعت هفته حتی در ایام تعطیل نیز در دسترس است تا بتواند کلیه ی خدمات خود را هر زمام که شما مایل بودید در اختیارتان قرار دهد . در نتیجه شما می توانید هر زمان که خواستید با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید چرا که آن ها همیشه در دسترس هستند .

ایرانیان طوس و ویژگی هایش :

  • ۱ – ارائه ی خدمات پرستاری به صورت ساعتی ، روزنامه و یا شبانه روزی
  • ۲ – ارائه ی خدمات با کیفیت و تخصصی از روی عشق و تعهد و همچنين توانایی ایجاد یک رابطه ی عاطفی  و مطمئن با بیمار ، سالمند و یا کودکان
  • ۳ – برخورداری از پرستاران آموزش دیده ،‌ دلسوز ، متعهد و حرفه ای که هر کدام در زمینه ی خاص خود برای مثال نگهداری از سالمندان ، کودکان و ….. فعالیت می کنند .
  • ۴ – مجموعه ی ایرانیان طوس یک مجموعه ی حرفه ای دارای مجوز رسمی می باشد و کاملا مورد تایید وزارت بهداشت است .
  • ۵ – مراقبت و نگهداری از بیماران توام با تجربه ی بالا
  • ۶ – ارائه ی خدمات پشتیبانی بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته حتی ایام تعطیل
  • ۷ – قیمت دهی منصفانه و متناسب با بودجه شما
  • ۸ – تعویض رایگان پرستار در صورت عدم رضایت شما از عملکرد مراقب
  • ۹ – ارائه ی خدمات تضمینی
  • ۱۰ – پوشش دهی سراسری و ارائه ی خدمات به کلیه ی مناطق تهران و حومه
  • ۱۱ – ارائه ی خدمات متنوع که شامل نگهداری از بیمار در منزل ، نگهداری از سالمندان در منزل‌ ،نگهداری از کودک ، ارائه ی خدمات تزریقات در منزل ، ارئه ی خدمات همراه بیمار و …..
  •  می شود .
  • ۱۲ – نظارت مستمر بر روند کاری کارکنان
  • ۱۳ – کسب رضایت صد در صد تمامی مراجعین و برخورداری از کارنامه ی کاری درخشان در این زمینه
  • ۱۴ – تنوع در نوع قرار داد
  • ۱۵ – جلوگیری از هر گوته اتلاف وقت و ارسال به موقع پرستار در محل به صورت تمام وقت یا پاره وقت
  • ۱۶ – ارائه ی تخفیفات دوره‌ ای ویژه

چکیده مطالب :

با توجه به آنچه تا کنون گفته شد ایرانیان طوس یک مجموعه ی معتبر ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل می باشد که قادر است به سراسر نقاط تهران و حومه خدمات رسانی نماید . تنها هدف ما جلب رضایت شماست و در این مقوله از هیچ تلاشی فروگذار نبوده ایم و همواره با هدف ارتقا سطح کاری خود گام برداشته ایم تا بتوانیم رضایت شما عزیزان را کسب نماییم . در نتیجه چنانچه به دنبال بهترین شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل هستید می توانید با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی ایرانیان طوس تماس حاصل فرمائید تا بهترین پرستار را متناسب با موقعیت شما برایتان ارسال نمایند .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button