پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

سالمندان جزو آن دسته از افرادی می باشند که باید به دلایل مختلف در آرامش و آسایش عمر خود را سپری نمایند و به همین خاطر هیچ محیطی همانند خانه نمی تواند برای آن ها آرامش بخش باشد . خانه برای آن ها محلی است که خاطره های فراوانی دارد و می توانند در  میان کسانی که دوستشان دارند در آرامش و شادی زندگی کنند  ، در نتیجه محیط هایی مانند بیمارستان و یا خانه سالمندان تاثیرات مخربی را بر روحیه ی فرد سالمند وارد خواهند کرد  ، پس استخدام یک پرستار حرفه ای سالمند می تواند بسیار سودمند باشد ، شخصی که در بیماری و تنهایی در کنار شخص سالمند می باشد و می تواند کلیه ی نیاز های او از قبیل خوراک ، رسیدگی به وضعیت بهداشتی و ….. را تامین نماید . از آنجایی انتخاب یک فرد مناسب کار آسانی نیست ما امروز در کنار شما هستیم تا یکی از بهترین ارائه دهندهگان خدمات نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس  :

به دلیل حساسیت بالای شغل پرستاری در منزل انتخاب یک فرد مناسب همان طور که پیش تر نیز گفته شد کار آسانی نخواهد بود . اما جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد چرا که مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس سال های زیادی است که در زمینه ی ارائه ی کلیه ی خدمات نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل فعالیت می کند و با برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت و پرستاران ماهر ، متعهد و کارآزموده قادر است با کیفیت ترین خدمات نگهداری از سالمند و یا کلیه ی خدمات پرستاری در منزل را در اختیار مددجویان خود قرار دهد ‌. مشتری مداری بالای مجموعه ی ایرانیان طوس موجب گشته که بتواند در کارنامه ی کاری خود رضایت صد در صدی تمامی مشتریان را جلب نماید . در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستید بهترین پرستار سالمند در منزل را استخدام نمایید فقط کافیست همین الان با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا مشاورین ما بر اساس خواسته و نیاز مددجو بهترین شخص را به محل زندگی شما اعزام نمایند .

ویژگی های برتر ایرانیان طوس :

  • ۱ – ارائه ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل به صورت تضمین شده
  • ۲ – برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت
  • ۳ – مشتری مداری بالا
  • ۴ – برخورداری  از برترین و با تجربه ترین پرستاران در مجموعه
  • ۵ – قیمت دهی منصفانه
  • ۶ – تنوع در نوع قرار داد ها
  • ۷ – ارائه ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل به صورت بیست و چهار ساعته
  • ۸ – تعهد کاری بالا
  • ۹ – نظارت مداوم بر نحوی کاری پرستاران و ارائه ی پشتیبانی قوی
  • ۱۰ – برخورداری از مشاورین متخصص و رایگان در مجموعه
  • ۱۱ – آشنایی کامل پرسنل با متد روز روان شناسی

قیمت خدمات نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل :

قیمت خدمات پرستاری تحت تاثیر پارامتر های گوناگونی مانند ساعات کاری پرستار  ، تخصص پرستار  ، مجموع وظایف  ، شرایط جسمانی مدد جو و ….. می باشد به همین خاطر برای اینکه بتوانید از قیمت خدمات پرستاری در منزل با خبر شوید باید تمامی اطلاعات فوق را در اختیار مشاورین رایگان ما قرار دهید تا آن ها متناسب با شرایط و ویژگی های مدد جو قیمت های نهایی را در اختیار شما قرار دهند . در نتیجه برای اطلاع از قیمت ها بهتر است با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه که به صورت شبانه روزی فعال هستند تماس حاصل فرمائید  . اما ذکر این نکته نیز در این بخش خالی از لطف نیست که کلیه ی قیمت های خدمات پرستاری در منزل هر ساله از سوی وزارت بهداشت به مجموعه های دارای مجوز ابلاغ می گردد و یه همین خاطر تمامی شرکت های دارای مجوز حق هیچ گونه دریافت هزینه ی اضافی از مشتریان را ندارند . در همین راستا مجموعه ی ایرانیان طوس که از مجوز رسمی برخوردار است و در تلاش می باشد که رضایت کامل مشتریان را جلب نماید با ارائه ی قیمت های منصفانه و تخفیفات دوره ای ویژه نازل ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است . در نتیجه چنانچه کیفیت کاری و تعهد کاری کارکنان در کنار قیمت خدمات پرستاری در منزل برایتان در الویت است همین الان با ما تماس حاصل فرمائید  .

خدمات ارائه شده توسط ایرانیان طوس  :

این مجموعه سال های زیادی است که با یک عشق عظیم و هدف کمک رسانی به سالمندان  ، کودکان و بیماران در حال فعالیت می باشد به همین خاطر قادر است تمامی خدمات پرستاری و بهیاری در منزل را در اختیار مشتریان خود قرار دهد ، در همین راستا ما در این مبحث جهت آشنایی بیشتر شما با مجموعه خدمات درخشان ایرانیان طوس به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود ، در نتیجه با ما همراه باشید  .

  1. ۱ – ارائه ی خدمات پرستاری و نگهداری از سالمندان در منزل
  2. ۲ – ارائه ی خدمات پرستاری و نگهداری از بیمار در منزل
  3. ۳ – ارائه ی خدمات پرستاری و نگهداری از کودکان در منزل
  4. ۴ – ارائه ی خدمات پرستاری و نگهداری از معلولین جسمی و ذهنی
  5. ۵ – ارائه ی خدمات سریع اورژانس به صورت شبانه روزی
  6. ۶ – ارائه ی خدمات تخصصی پزشکی در منزل
  7. ۷ – انجام کلیه ی خدمات مربوط به تزریقات و پانسمان در محل
  8. ۸ – ارائه ی خدمات همراه بیمار
  9. و ……

وظایف پرستار سالمند در منزل  :

همان طور که می دانید وظایف یک پرستار حرفه ای سالمند متناسب با شرایط و وضعیت زندگی و جسمانی فرد مددجو تغییر می نماید ، اما به صورت کلی وظایف پرستار سالمند در منزل شامل  پختن غذا ، تمیز کردن منزل ، انجام امور بانکی ، ارتباط با دکتر ، دادن به موقع دارو ها ، استحمام و رسیدگی به نطافت شخصی سالمند ، تعویض پوشک ، پر کردن اوقات فراغت و …… می شود . در نتیجه شما می توانید با استخدام یک پرستار حرفه ای سالمند در منزل آرامش را به او و خانواده ی محترمتان هدیه دهید . پس وقت را از دست ندهید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید  تا آن ها بتوانند بهترین پرستار را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام نمایند .

خدمات شبانه روزی پرستاری از سالمند در منزل  :

خدمات پرستاری به دلیل حساسیت بالا باید به صورت بیست و چهار ساعته ارائه گردد در همین راستا تیم تخصصی ایرانیان طوس نیز به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته حتی ایام تعطیل در کنار شماست تا بدون اتلاف وقت و در صورت نیاز سریعا بهترین پرستار را به محل اعزام نماید . در نتیجه شما می توانید هر زمان که مایل بودید با تیم تخصصی ما ارتباط حاصل نمایید و پرستار خود را به صورت شبانه روزی ، ساعتی ، روانه و …. استخدام نمایید .

کلام انتهایی  :

انتخاب هوشمندانه ی خدمات نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل کار چندان آسانی نیست و شما باید به دلیل حساسیت بالای خدمات پرستاری در منزل بهترین شخص را انتخاب نمایید ، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که تیم حرفه ای ایرانیان طوس با برخورداری از مجوز رسمی ، سال ها تجربه ، قیمت دهی منصفانه و پرستاران متعهد  ، کارآزموده و با تجربه کنار شماست تا تمامی آنچه شما از یک تیم حرفه ای خدمات پرستاری در منزل انتظار دارید را در اختیار شما عزیزان قرار دهد  . در نتیجه وقت را از دست ندهید و همین الان با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید  .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button