پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

مربی کودک در منزل – استخدام مربی کودک

همان طور که می دانید کودکی یکی از حساس ترین مراحل زندگی هر فردی می باشد چرا که هر رخ دادی در این دوره بزرگ سالی فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد به همین خاطر نحوی نگهداری درست از کودک در این بازده ی زمانی از مهم ترین دغدغه های والدین شده است . بزرگ شدن درست و مراقبت خوب از فرزندان موجب می شود آن ها دوره های بعد رشد خود را به خوبی طی کنند و در زندگی آینده ی خود هیچ مشکلی نداشته باشند . به همین خاطر بسیار مهم است در زمان نگهداری از کودک خود و یا استخدام مربی کودک در منزل بهترین ها را انتخاب کنیم تا قادر باشیم بدون نقص کودکی شاد ، فعال و موفق را پرورش دهیم . در نتیجه تیم درخشان ایرانیان طوس با سال ها تجربه و آشنایی کامل با تکنیک ها و علم روز روان شناسی در کنار شماست تا بهترین ها را در زمینه ی پرورش کودکان دلبندتان در اختیار شما عزیزان قرار دهد . ارتباط با مجموعه‌ ی ایرانیان طوس بسیار آسان است فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان این مجموعه تماس حاصل فرمائید تا متناسب با سن و ویژگی های کودک دلبندتان بهترین و مناسب ترین پرستار را در اختیار شما عزیزان قرار دهند .

قیمت مربی کودک در منزل :

هر شخصی که می خواهد پرستار یا مربی کودک در منزل استخدام نماید مایل است از قیمت دقیق این خدمات آگاه شود اما قیمت خدمات نگهداری از کودک در منزل تحت تاثیر پارامتر های گوناگونی مانند ساعات کاری پرستار ، نوع وظایف، وضعیت جسمانی کودک ، بیماری زمینه ای ، تعداد بچه ها ، مادر یار یا کودک یار بودن و نوع قرار داد بستگی دارد . در نتیجه شما می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید تا آن ها با توجه به اطلاعتی که شما در اختیار آن ها قرار می دهید از قیمت های دقیق شما را با خبر سازند . اما باید خدمتتان عرض نمایم که تیم درخشان ایرانیان طوس با ارائه ی قیمت های منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه قادر است قیمت های استثنایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید تا خدمات با کیفیت مربی فرزند در منزل را همراه قیمت های منصفانه در اختیار داشته باشید .

دلایل استخدام مربی کودک :

با توجه به آنچه گفته شد دوره ی کودکی یک بازه ی زمانی حساس می باشد چرا که در این دوران شخصیت فرد شکل می گیرد در نتیجه بهترین و عاقلانه ترین کار این است که در این دوران وقت زیادی را صرف تربیت و یاد دهی مهارت های ویژه زندگی به کودک خود داشته باشیم . اما همان طور که می دانید با توجه به زندگی پر مشغله ی امروزی و اشتغال پدر و مادر و یا حتی عدم داشتن زمان کافی برای ساعتی از روز و یا چند روز به صورت مداوم بهترین کار این است که پرستار و مربی کودک در منزل که به شغل خود مسلط است را استخدام نماییم . یک پرستار و مربی کودک حرفه ای از کودک دلبندتان به خوبی مراقبت می کند برای رشد ذهنی او بازی های زيادی طراحی می نماید و به او مطالب جدیدی آموزش می دهد و می تواند به دلیل آشنایی با تکنیک های روان شناسی بسیار راحت ارتباطی صمیمانه را با کودک دلبندتان برقرار نماید و به صورت کامل و ویژه متناسب با سن کودک تغدیه ی او را آماده نماید . در نتیجه چنانچه مایل هستند چنین شخصی در کنار کودک شما باشد و به رشد و پرورش او کمک نماید همین الان با ما تماس حاصل فرمائید .

خدمات مربی کودک ایرانیان طوس :

همان طور که گفته شد ایرانیان طوس یک مجموعه ی بزرگ و مجاز ارائه ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل می باشد که قادر است بهترین خدمات مربی کودک را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در همین راستا ما امروز در این مبحث در کنار شما هستیم تا به برخی از خدمات مربی کودک در منزل ایرانیان طوس اشاره نماییم .

مراقبت از مادر و نوزاد

گاهی اواقات برخی از مادران به دلیل مختلف و تحمل درد و با افسردگی بعد از زایمان نمی توانند به خوبی از نوازد و خود مراقبت نمایند در چنین شرایطی پرستاران ایرانیان طوس به کمک شما می آیند تا به خوبی این شرایط را پشت سر بگذارید و از نوزادتان به خوبی مراقبت نمایید .
مراقبت های قبل و بعد از بارداری
برخی از مادران به دلایل شرایط سخت بارداری خود نیاز دارند شخصی دلسوز ، حرفه ای و متعهد در کنار آن ها باشد تا بتوانند به کمک او این مرحله ی حساس را پشت سر بگذارند .

پرستاری از کودکان در سنین مختلف

کودکان در سنین مختلف به مراقب نیاز دارند تا حواسش به آن ها باشد که اتفاق ناگواری نیافتد . به همین علت والدین برای زمانی که در خانه حضور ندارند پرستار استخدام می کنند تا دیگر نگران این شرایط نباشند . استخدام پرستار و مربی کودک از سنین نوزادی تا نوجوانی می تواند ادامه داشته باشد که برای امنیت و آموزش مفید است .

پرستاری از کودکان با شرایط خاص

برخی از کودکان دارای شرایط خاصی مانند انواع بیماری ها یا مشکلات دیگر هستند و نیاز به خدمات ویژه و تخصصی پرستاری دارند که از جمله این خدمات می توان به پرستار کودک اوتیسم ، پرستار کودک پیش فعال و موارد بسیار دیگر اشاره کرد . در چنین شرایطی استفاده از یک پرستار با تجربه مناسب است .

چرا ایرانیان طوس ؟؟!

۱ – آشنایی کامل مربیان مجموعه با علم روز روان شناسی و امکان ایجاد رابطه ای صمیمانه با کودک
۲ – توجه به تغذیه ی کوک متناسب با شرایط سنی ، وزن و علایق او
۳ – انجام باز های آموزشی و پر کردن اوقات فراغت و کمک به رشد ذهنی کودک
۴ – تهیه ی یک لیست از وظایف مربی توسط مشاورین مجموعه متناسب با ویژگی های کودک دلبند شما
۵ – آمورش مهارت های جدید به کودک
۶ – نگهداری دقیق از کودک در زمان بیماری و رسیدگی به وضعیت پزشکی کودک
۷ – برخورداری مجموعه از مجوز رسمی وزارت بهداشت
۸ – برخورداری از مربیان ماهر و با تجربه
۹ – قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه
۱۰ – تعهد کار بالا
۱۱ – ارائه ی مراقبت های قبل و بعد از بارداری
۱۲ – تنوع بالا در نوع قرار داد ها
۱۳ – امکان ارائه ی خدمات مربی کودک در منزل به صورت ساعتی ، روزانه ، نیمه وقت و شبانه روزی

کلام آخر :

با توجه به آنچه گفته شد چنانچه شما نیز مایل هستید از کودک دلبندتان به خوبی مراقبت نمایید تا استعداد هایش پرورش یابید و شخصیت آن به خوبی شکل بگیرد فقط کافیست همین الان با ما تماس حاصل فرمائید تا ایرانیان طوس بهترین مربی کودک در منزل را در اختیار شما عزیزان قرار دهد که به علم روز روان شناسی مسلط است و نه تنها می تواند به راحتی با کودک دلبند شما ارتباط موثر ایجاد نماید بلکه به رشد و پرورش هوش و استعداد او نیز در تمام زمینه ها کمک می کند . در نتیجه وقت را از دست ندهید و همین الان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید .‌

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button