پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

لیست خدمات پرستاری

امروزه  با پیشرفت های حاصل در جوامع بشری افراد همیشه در تلاش هستند تا بتوانند در هر زمینه ای خدماتی ارائه دهند تا زندگی را برای هر شخصی راحت تر کنند و آرامش را به لحظات افراد هدیه دهند.خدمات پرستاری در منزل یکی از خدمات ارزنده ی شرکت های پرستاری می باشد که به افراد کمک می کنند تا در مواقع حساس بتوانند از کمک حرفه ای ترین اشخاص استفاده نمایند ‌.قطعا دایره ی خدمات پرستاری در منزل بسیار گسترده می باشد به همین خاطر و در همین راستا ما امروز در کنار شما هستیم تا به لیست خدمات پرستاری در منزل اشاره نماییم در نتیجه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با این خدمات به صورت جامع آشنا شوید و در صورت نیاز با انتخاب بهترین گزینه متناسب با شرایطتان عالی ترین خدمات را دریافت نمایید . بی شک مجموعه خدماتی که توسط شرکت های پرستاری ارائه می‌ گردد بسیار حساس می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که ما عزیزان خود را به دست پرستاران شرکت های پرستاری در منزل می سپاریم به همین خاطر بسیار مهم است در کنار آشنایی با مجموعه خدمات شرکت های پرستاری از کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن ها اطمينان حاصل نماییم.

لیست خدمات پرستاری در منزل:

همان طور که پیش تر نیز اشاره نمودم دایره ی فعالیت یک مجموعه ی  ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در  منزل بسیار گسترده می باشد و همین عامل وظایف یک شرکت پرستاری را زیاد و حساس می نماید در این مبحث ما قصد داریم جهت آشنایی شما عزیزان به برخی از مجموعه فعالیت های شرکت های پرستاری در منزل اشاره نماییم در نتیجه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خدمات پرستاری و نگهداری از کودک در منزل:

در بعضی از شرایط والدین به دلیل مشغله‌ های کاری زیاد و یا سپری کردن ساعت های طولانی بیرون از خانه قادر نیستند مراقب فرزندان خود باشند و یا به دلایل مختلفی فرزند یک خانواده بیمار است و والدین نمی توانند به راحتی از او در منزل پرستاری نمایند .در چنین شرایطی انتخاب یک پرستاری حرفه ای جهت ادامه روند درمان در منزل و یا مراقبت و نگهداری از کودک دلبندتان از واجبات است.

خدمات پرستاری و نگهداری از سالمند در منزل:

سالمندان قطعا یکی از بزرگ ترین سرمایه های هر شخصی می باشد که باید سعی کند از آن ها به بهترین شکل ممکن پرستاری و مراقبت نماید.یکی از مهم ترین خواسته های سالمندان این است که بتوانند در منزل خود در کمال آرامش و آسایش زندگی کنند اما گاهی فرزندان مشغله های زیادی دارند و قادر نیستید تمامی ساعت های روز کنار پدر و مادرشان باشد و یا حتی سالمندانی هستند که فرزندی ندارند در چنین شرایطی حضور یک فرد امین در کنار سالمندان که از آن ها مراقبت نمایند می تواند یک انگیزه و امید باشد.

خدمات نگهداری و پرستاری از بیمار در منزل:

در برخی از شرایط ادامه روند درمان در بیمارستان امکان پذیر نیست و یا بهتر است جهت افزایش روحیه و دور بودن از محیط آلوده بیمارستان ادامه ی درمان در یک مکان ایمن همچون خانه انجام شود.اما همان طور که می دانید مراقبت از یک بیمار در منزل کار آسانی نیست و از دست هر کسی بر نمی آید.در این چنین موقعیت ها نیز انتخاب یک فرد متخصص و ماهر در زمینه ی پرستاری می تواند بسیار به شما در این مورد کمک نماید و آرامش را به خودتان و خانواده ی عزیزتان برگرداند.

 خدمات همراه بیمار :

گاهی به دلایل مختلف همچون مشغله های بیشمار برایمان امکان پذیر نیست که شب را در کنار بیمار خود در بیمارستان سپری نماییم در نتیجه بهترین کار این است که مسئولیت خطیر مراقبت از بیمار را به یک شخص حرفه ای بسپاریم تا خیالمان از هر بابتی راحت و آسوده باشد.

ارائه ی خدمات اورژانش:

بی شک ترافیک و یا برای مثال سخت بودن جابجایی یک فرد بیمار و یا سالمند ضرورت استفاده از خدمات اورژانس را دو چندان می کند و یک شرکت خوب ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل همچون ورنا طب قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن به دلیل برخورداری از شعبات فعال در سراسر تهران و حومه خود را به شما عزیزان برساند.

ارائه ی خدمات باليني و مراقبتی در منزل:

انجام کلیه ی امور مربوط به تزریقات، وصل سرم، سونداژ، تعویض لوله معده، پانسمان، کشیدن بخیه، و…

مراقبت از بیماران سرطانی در منزل:

مراقبت و مانیتورینگ ۲۴ ساعته در منزل از بیماران سرطانی که شیمی درمانی یا رادیوتراپی می شوند یا دوران نقاهت بیماری خود را سپری می کنند.

مراقبت و پرستاری از معلولین جسمی و حرکتی:

پرستاری از افراد دچار معلولیت های ذهنی، جسمی و حرکتی مانند فلج اطفال، آسیب های نخاعی و سالمندان در منزل .

مراقبت و نگهداری از بیماران مبتلا به MS

پرستاری از بیماران مبتلا به ام اس که توانایی انجام امور شخصی خود را از دست داده اند و به دلیل محدودیت حرکت نیاز به حمایت ویژه در منزل دارند.

پرستاری و نگهداری از بیماران مبتلا به دمانس و آلزایمر:

پرستاری و مراقبت ۲۴ ساعته در منزل از افراد مبتلا به آلزایمر متوسط و پیشرفته که احتیاج به توجه ویژه و رفع نیازهای روزمره توسط مراقبین کارآزموده دارند.

لیست خدمات پرستاری:

گفتار درمانی

سونوگرافی در منزل

نوار قلب در منزل

رادیولوژی در‌منزل

پانسمان (زخم‌ بستر دیابتی )

مشاوره روان شناسی

فروش تجهیزات پزشکی

فیزیوتراپی

تزریق سرم و آمپول در منزل

داروخانه آنلاین

آزمایشگاه آنلاین

اجاره تجهیزات پزشکی

ارسال پزشک متخصص به محل

ارسال پزشکان عمومی به محل

انجام تست PCR در منزل

انجام آزمایش انتی بادی در منزل

پرستاری در منزل چه مزیت هايي دارد؟

بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که حدود ۹۰ ٪ افراد بالای ۶۵ سال مایل هستند سال های انتهایی عمر خود را کنار کسانی که دوستشان دارند و در خانه ی خود سپری کنند و برای مثال مزیت مراقبت‌ های پزشکی در منزل برای یک سالمند این است که ما افراد را قادر می‌سازیم تا زمانی که می‌خواهند در خانه بمانند و به طور مستقل در محل زندگی خو پیر شوند.بر اساس مجله کلیولند، فردی که توسط یک پزشک در آسایش خانه ویزیت می شود، به راحتی اعتماد می کند که تیم مراقبت های پزشکی در منزل نیازهای خود را در اولویت قرار می دهد. یک جایگزین مقرون به صرفه برای تسهیلات یا مراقبت های بیمارستانی.  و یا استفاده از خدمات پرستاری در منزل برای یک بیمار وحتی یک کودک نیز مزایای بیشماری دارد برای مثال یک بیمار می تواند به دور از استرس های محیط بیمارستان ادامه ی روند درمان را در محیط امن خانه سپری نماید و یا یک کودک می تواند آزادانه در محیط خانه ی خود رشد کند و مطالب جدید و خوب به دور از تنش های محیط بیرون یاد بگیرد.در نتیجه انتخاب خدمات پرستاری در منزل دلایلی زیاد دارد چرا که در یک کلام قادر است آرامش را به تک تک اعضای یک خانواه هدیه دهد.

انواع مختلف خدمات پرستاری در منزل:

به صورت کلی دو نوع خدمات پرستای در منزل وجود دارد که شامل خدمات مراقبت های پزشکی و خدمات غیر پزشکی می شود که در ادامه این موارد را توضیح خواهم داد.

مراقبت پزشکی در منزل

در برخی شرایط یک شخص که می تواند سالمند ،کودک و یا جوان باشد دچار بیماری شده و نیازمند این است که یک پرستار متخصص در کنار او باشد و خدماتی همچون فیزیوتراپی ،تزریفات ،پانسمان ،گرفتن  فشار خون و ….. انجام دهد .در چنین شرایطی فرد حتما باید با علم پزشکی آشنا باشد و در حرفه ی خود به صورت اکادمیک دوره های مربوطه را طی کرده باشد و در کنار همه ی این ها با تجربه نیز باشد تا به ادامه ی روند درمان بیمار در منزل کمک نماید.

مراقبت های غیر پزشکی

اما برخلاف مورد بالا در مراقبت های غیر پزشکی فردی باید حضور داشته باشد که در فعالیت های روزمره زندگی به هر شخصی کمک کند .بنابراین، مواردی مانند حمام کردن، لباس پوشیدن، آماده‌سازی غذا، حمل‌‌ و نقل ، قرار ملاقات با پزشک، انجام کارهای اداری‌، خرید و نظافت خانه ، آموزش و ….. توسط مراقبین در خانه ارائه می شود.

وظایف پرستار در منزل:

قطعا وظایف یک پرستار متناسب با وضعیت و مسئولیت هایی که به او محول می شود متغیر می باشد اما در کل به دلیل دایره گسترده فعالیت و حساس بودن این َشغل میزان فعالیت هایی که بر دوش یک پرستار منزل می باشد بسیار زیاد و هم چنین حساس است در نتیجه ما در این مبحث قصد داریم که به برخی از وظایف پرستاران کودک ،سالمند  و بیمار در منزل اشاره نماییم.

وظایف پرستار کودک در منزل:

همان طور که بر همگان واضح و مبرهم است کودکان در سنین بسیار حساسی قرار دارند که نحوی ارتباط ما با آن ها بسیار در آینده ی فرزندانمان تاثیر گذار است به همین دلیل وظایف مراقبینی که در این حیطه فعالیت می کنند بسیار زیاد است چرا که علاوه بر انجام مسئولیت ها باید بتواند ارتباط موثر و تاثیر گذاری با کودکان ما برقرار نماید .با همه ی این تفاسیر وظایف پرستار کودک شامل تربیت ،آموزش، استحام ،توجه به خوراک و پوشاک ،پر کردن اوقات فراغت ،انجام بازی های فکری و ….. اشاره نمود.

وظایف پرستار سالمند در منزل:

قطعا ارتباط درست و اصولی و با محبت پرستار با بیمار مهم ترین وظیفه ی یک پرستار می باشد چرا که باید بیمار در کنار پرستار خود احساس امنیت نماید اما به طور کلی وظایف پرستار بیمار شامل،انجام خدمات تزریقات، پانسمان، فیزیوتراپی، رسیدگی به نظافت، تغذیه، ارتباط با پزشک بیمار ،دادن دارو درست سر وقت و …. می شود.

وظایف پرستار سالمند در منزل:

سالمندان به دلیل افزایش سن ممکن است بهانه گیر و یا بد خلق شوند به همین خاطر پرستار سالمند باید صبور،مهربان و فداکار باشد تا بتواند تمامی نیاز های یک سالمند همچون تهیه ی غذای مناسب،رسیدگی به نظافت خانه و سالمند، پر کردن اوقات فراغت و … را بر عهده بگیرد.تیم تخصصی ایرانیان طوس بهترین مراقبین سالمند در منزل را در اختیار دارد که فقط با یک تماس می توانند درست در زمان مقرر شده کنار شما باشند و تمامی مسئولیت های محول شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

بهترین شرکت پرستاری در منزل:

با توجه به تمامی اطلاعاتی که در بالا برایتان ذکر نمودم قطعا به ضرورت انتخاب یک پرستار حرفه ای آگاه شده اید اما آیا می توان به راحتی از میان شرکت های پرستاری موجود بهترین را انتخاب نمود؟!!!باید خدمتتان عرض نمایم که جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که شرکت با تجربه و خوشنام ایرانیان طوس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه ی ارائه ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل و با برخورداری از مجوز رسمی کنار شماست تا با ارائه ی بهترین خدمات و با نثار یک عشق عظیم به کودکان ،سالمندان و بیماران آرامش را به شما عزیزان هدیه دهد .در نتيجه جهت ارتباط با ما فقط کافیست با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید.

چرا ایرانیان طوس؟!!!!!

۱ – ارائه ی خدمات پرستاری به صورت ساعتی، نیمه وقت و یا شبانه روزی

۲ –  پشتیبانی شبانه روزی در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل

۳ – تنوع در نوع قرار داد ها

۴ – امکان تعویض رایگان پرستار در صورت عدم تمایل

۵ –  برخورداری از پرسنل توانا،متعهد و متخصص در زمینه ارائه ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل

۶ –  قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه

۷ –  ارائه ی خدمتی صادقانه با تکیه بر اصل مشتری مداری

۸ – ارائه ی خدمات ویژه مراقبت و پرستاری از سالمندان

۹ –  ارائه ی خدمات ویژه مراقبت و پرستاری از کودکان

۱۰ –  ارائه ی خدمات مراقبت و پرستاری از بیماران

۱۱ – انجام کلیه ی خدمات مربوط به تزریقات، پانسمان، فیزیوتراپی و ….. در منزل

۱۲ – دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و کاملا مورد تایید این وزارت خانه

۱۳ – بهترین و خوش سابقه ترین شرکت پرستاری در تهران

۱۴ – مشاوره رایگان در زمینه ی انتخاب هر چه بهتر پرستار متناسب با شرایطتان

۱۵ – آشنایی کامل تمامی پرستاران با به روز ترین متد های روان شناسی جهت ارتباط هر چه بهتر با بیمار، سالمند و یا کودک

۱۶ – ارائه ی کلیه ی خدمات به صورت تضمینی

۱۷- پوشش دهی سراسری و برخورداری از شعبات فعال در تمامی مناطق تهران و حومه

۱۸ – ارائه ی خدمات با کیفیت و تخصصی از روی عشق و تعهد و همچنين توانایی ایجاد یک رابطه ی عاطفی  و مطمئن با بیمار و کمک به تسریع روند درمان بیمار شما

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button