پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

شرکت پرستاری در کرج با مجوز از وزرات بهداشت

شرکت پرستاری در کرج

امروزه به دلیل افزایش مشغله های افراد شاید در مواردی نتوانند از عزیزان خود مراقبت کنند و یا حتی در شرایط خود فرد نیاز داشته باشد که یک فرد در روز های سخت کنارش باشد و به یاری برساند.در چنین شرایطی نقش شرکت های پرستاری بسیار پر رنگ می شود چرا که می توانند با ارائه ی کلیه ی خدمات مراقبتی در منزل آرامش را به هر شخصی هدیه دهند.اما همان طور که می دانید انتخاب یک شخص کار آزموده ،با تجربه‌، متخصص و توانا کار آسانی نیست چرا که شرکت های پرستاری زیادی به وجود آمده که انتخاب بهترین آن ها کمی سخت است اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که ما در این مبحث قصد داریم بهترین در این زمینه را خدمتتان معرفی کنیم که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند و توانسته با تلاش های بسیار رضایت مشتریان خود را جلب نماید .در نتيجه فقط کافیست با ما همراه باشید تا با تمامی خدمات پرستاری در منزل آشنا شوید و به بهترین مرکز دست یابید.

مرکز پرستاری ایرانیان طوس:

ایرانیان طوس یک مرکز ارائه خدمات پرستاری در منزل می باشد که بیش از ۱۰ سال تجربه ی کاری درخشان دارد و در این سال های فعالیت توانسته با توجه به نیاز مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماید.ایرانیان طوس قادر است خدمات پرستاری در منزل همچون پرستاری کودک،پرستاری سالمند، پرستاری از بیمار ،ارائه ی خدمات همراه بیمار، انجام تزریقات، پانسمان و ….. را ارائه دهد.تیم متخصص ایرانیان طوس در حرفه ی خود بهترین هستند در نتیجه می توانند تمامی نیاز های شما را در زمینه ی خدمات پرستاری در منزل بر آورده نمایند .در نتيجه چنانچه به دنبال یک شرکت پرستاری در کرج هستید فقط کافیست همین الان با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا تیم متخصص ما درست در زمان تعیین شده به محل اعزام گردند.

خدمات پرستاری ایرانیان طوس:

همان طور که به طور خلاصه ذکر نمودم ایرانیان طوس قادر است کلیه ی خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل را در اختیار مشتریان خود قرار دهد که ما در ادامه به توضیح برخی از آن ها می پردازیم.

مراقبت و پرستاری از کودک:

همان طور که می دانید کودکان در سنینی می باشند که نحوی ارتباط با آن ها نه تنها مهم بلکه بسیار حساس است چرا که یک اشتباه والدین و یا پرستار می تواند آینده ی آن ها را تغییر و تحت تاثیر قرار دهد.در نتيجه بسیار باید در انتخاب پرستار کودک در کرج حساسیت به خرج دهید. مرکز ایرانیان طوس نیز با بينش قوی در مورد این مبحث تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین افراد را در زمینه ی مراقبت از کودک استخدام نماید که آگاهی کافی از علم رفتار درست با کودک و روان شناسی کودک داشته باشند.پرستاران کودک ایرانیان طوس مسئولیت های زیادی را به عهده دارند همچون رسیدگی به تغذیه ،آموزش، نظافت، پر کردن اوقات فراغت و …. را به عهده دارند.در نتیجه فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمائید تا متناسب با سن ،روحیات و شرایط کودکتان بهترین پرستار را به کمک راهنمایی مشاورین ما انتخاب نمایید.

مراقب و پرستار بیمار در منزل:

مراقبت و نگهداری از بیمار به دلیل شرایط روحی که دارد مسؤلیت زیادی را به همراه دارد و شرایط خاصی را می طلبد تا بیمار با آرامش برسد.همان طور که می دانید گاهی ادامه ی روند درمان در بیمارستان ممکن نیست و یا حتی بهتر است جهت بهبود هر چه زودتر بیماری فرد را به محل ایمن و استریل مانند خانه منتقل کنیم در نتیجه بهترین کار این است فردی همراه ما باشد تا بتوانیم بیمار خود را به دستان متخصص او بسپاریم.پرستار بیمار نیز باید قادر باشد یک ارتباط بر اساس همدلی با بیمار ایجاد نماید که نه تنها موجب شود بیمار با او راحت باشد و خواسته هایش را در میان بگذارد بلکه روحیه بگی بیمار روز به روز بهتر شود.وظایف پرستار بیمار نیز بسیار زیاد است اما اگر بخواهم به برخی از آن ها اشاره نمایم شامل،انجام خدمات تزریقات، پانسمان، فیزیوتراپی، رسیدگی به نظافت، تغذیه، ارتباط با پزشک بیمار ،دادن دارو درست سر وقت و …. می شود.

مراقب و پرستار سالمند در منزل:

سالمندان به دلیل افزایش سن ممکن است بهانه گیر و یا بد خلق شوند به همین خاطر پرستار سالمند باید صبور،مهربان و فداکار باشد تا بتواند تمامی نیاز های یک سالمند همچون تهیه ی غذای مناسب،رسیدگی به نظافت خانه و سالمند، پر کردن اوقات فراغت و … را بر عهده بگیرد.تیم تخصصی ایرانیان طوس بهترین مراقبین سالمند در منزل را در اختیار دارد که فقط با یک تماس می توانند درست در زمان مقرر شده کنار شما باشند و تمامی مسئولیت های محول شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

قمیت خدمات شرکت پرستاری در منزل کرج:

قیمت خدمات پرستاری همگی از سوی وزارت بهداشت هر ساله عنوان می شود و به تمامی شرکت های پرستاری در منزل ابلاغ می گردند و شرکت هایی که داری مجوز  می باشند موظف هستند که از این قیمت ها مصوب پیروی نمایند .اما به صورت کلی قیمت ها را نمی شود عنوان کرد چرا که هر خدماتی یک شخص دریافت می کند می تواند بر اساس پارامتر هایی مانند نوع قرار داد که به صورت شبانه، ساعتی و نیمه وقت است تغییر کند و یا حتی امکان دارد یک پرستار به دلیل ارایه ی خدمات بیشتر دستمزد بیشتری نیز دریافت نماید اما شما مشتریان عزیز ایرانیان طوس می توانید با ورد به سایت ايرانيان طوس و قسمت قیمت دهی آنلاین از قیمت ها با خبر شوید و یا با مشاورین ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمائید تا پاسخ گوی تمامی سوالات شما عزیزان باشند.اما بهتر این در این مبحث عنوان نمایم که تیم درخشان شرکت پرستاری در کرج ایرانیان طوس در نظر دارد با قیمت دهی منصفانه ،دریافت حداقل ترین سود ممکن ،قیمت دهی زیر نظر وزارت بهداشت و  همراه تخفیفات دوره ای ویژه نازل ترین قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد .در نتیجه وقت را از دست ندهید و همین الان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

ارتباط همدلانه:

نحوی برقراری ارتباط بین پرستار با بیمار ،سالمند و یا کودکان بسیار مهم است چرا که به همین خاطر است بسیاری از افراد بار ها پرستار و یا مراقب خود را عوض می کنند تا بتوانند شخصی را پیدا کنند که توانای برقرای ارتباط همدلانه داشته باشد .اما ما فکر همه جا را کرده ایم شما با انتخاب شرکت پرستاری در کرج ایرانیان طوس دیگر نیاز نیست که نگران هیچ مسئله ای باشید چرا که پرستاران ما به خوبی با اصول روان شناسی آشنا هستند و کاملا می دانند که چگونه یک ارتباط را بر اساس همدلی و بر پایه ی اعتماد بین خود و بیمار، سالمندان و کودک برقرار نمایند. قطعا یکی از ویژگی های برتر یک پرستار حرفه ای توانایی برقرار ارتباط موثر با مراجع خود می باشد چرا که شخص باید بتواند احساس صمیمیت و نزدیکی با پرستار خود نماید و تمامی مشکلاتش را با او در میان بگذارد .در نتیجه چنانچه بارها  پرستار خود را تعویض نموده اید فقط کافیست فقط یک بار با ما تماس حاصل فرمائید تا از این مشکلات رهایی یابید و شخصی را پیدا کنید که بتواند بهترین ارتباط را با عزیزان شما و در کل خانوداه برقرار نماید.

یک پرستار خوب چه ویژگی هایی دارد؟!!!

قطعا وقتی به ویژگی های یک پرستار و یا مراقب حرفه ای فکر می کنید گزینه های بیشماری به ذهنتان خطور می کند به همین خاطر ما در این مبحث قصد داریم که به مهم ترین و اساسی ترین آن ها اشاره کنیم تا شما عزیزان بتوانید در هنگام انتخاب، یک فرد مطمئن را برگزینید.

یک:یکی از اولین و مهم ترین ویژگی های یک پرستار حرفه ای توانایی ارتباط مناسب و موثر با بیمار ،سالمند، کودک و خانواده ی آن ها می باشد،چرا که فرد باید با پرستار خود احساس راحتی کند تا تمام دردها و مشکلاتش را به او بگوید و مطمئن باشد که او می‌تواند نیازهای او را درک و حل کند.

دو:داشتن ثبات عاطفی و اخلاقی گزینه ی مهم بعدی محسوب می گردد که باید یک پرستار حرفه ای دارا باشد چرا که یک پرستار در موقعیت های استرس زا ،سخت و یا پر فشار باید قادر باشد خونسردی خود را حفظ کند و بهترین تصمیم را اتخاذ نماید.

سه:از دیگر ویژگی های یک پرستار حرفه ای همدلی و انعطاف پذیری در مقابل وظایفش می باشد.

چهار:به عنوان مورد چهارم می توان به استقامت بدنی شخص اشاره کرد چرا که یک پرستار سالمند در روز وظایف زیادی را به عهده دارد که نه تنها از لحاظ روانی باید پاسخ گوی این وظایف باشد بلکه از لحاظ بدنی نیز باید قادر باشد تمامی وظایف خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهد.برای مثال گاهی یک پرستار برای مراقبت از بیمار و یا سالمند شاید لازم شود که این عزیزان را جابجا نماید به همین خاطر قطعا برخورداری از توانایی جسمی یکی از فاکتور های اصلی به حساب می آید.

پنج:برای پنجمین ویژگی یک پرستار حرفه ای می توان به هوشیاری بالا اشاره نمود چرا که به دلیل شغل حساسی که دارد باید همواره پاسخ گوی نیاز های سالمندان ،بیماران و یا کودکان باشد .در هر ساعتی از شبانه روز یک پرستار حرفه ای باید کاملا به هوش و به گوش باشد.

شش:ویژگی آخر توجه دقیق به جزئیات است چرا گاهی یک سالمند به عنوان مثال بیمار است پرستار مورد نظر شما باید قادر باشد درست سر وقت دارو های او را بدهد و به تمامی علائم و جزئیات احوالاتش آگاه باشد.

برای حسن ختام این بخش باید خدمتتان عرض کنم که کادر پرستاری سالمند ایرانیان طوس نه تنها تمامی ویژگی هایی را که در بالا ذکر شد دارا می باشند بلکه دارای ویژگی های مثبت دیگری نیز هستند که فقط کافیست  یک بار با آن ها همکاری نمایید آنگاه هست که متوجه می شوید در زمینه ی انتخاب پرستار برای عزیزان خود بهترین تصمیم را اتخاذ نموده اید.

دلایل انتخاب ایرانیان طوس:

۱ . ارائه ی خدمات پرستاری به صورت ساعتی، نیمه وقت و یا شبانه روزی

۲ . پشتیبانی شبانه روزی در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل

۳ . تنوع در نوع قرار داد ها

۴ . امکان تعویض رایگان پرستار در صورت عدم تمایل

۵ . برخورداری از پرسنل توانا،متعهد و متخصص در زمینه ارائه ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل

۶ . قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه

۷ . ارائه ی خدمتی صادقانه با تکیه بر اصل مشتری مداری

۸ . ارائه ی خدمات ویژه مراقبت و پرستاری از سالمندان

۹ . ارائه ی خدمات ویژه مراقبت و پرستاری از کودکان

۱۰ . ارائه ی خدمات مراقبت و پرستاری از بیماران

۱۱ . ارائه ی خدمات همراه بیمار

۱۲ . انجام کلیه ی خدمات مربوط به تزریقات، پانسمان، فیزیوتراپی و ….. در منزل

۱۳ . دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و کاملا مورد تایید این وزارت خانه

۱۴ . بهترین و خوش سابقه ترین شرکت پرستاری در کرج

۱۵ . مشاوره رایگان در زمینه ی انتخاب هر چه بهتر پرستار متناسب با شرایطتان

۱۶ . آشنایی کامل تمامی پرستاران با به روز ترین متد های روان شناسی جهت ارتباط هر چه بهتر با بیمار، سالمند و یا کودک

۱۷ . ارائه ی کلیه ی خدمات به صورت تضمینی

۱۸ .  پوشش دهی سراسری و برخورداری از شعبات فعال در تمامی مناطق تهران ،کرج و حومه

۱۹ . ارائه ی خدمات با کیفیت و تخصصی از روی عشق و تعهد و همچنين توانایی ایجاد یک رابطه ی عاطفی  و مطمئن با بیمار و کمک به تسریع روند درمان بیمار شما

نتیجه گیری نهایی:

همان طور که پیش تر گفته شد انتخاب یک پرستار ایده آل متناسب با شرایط شما کار آسانی نیست اما ما این کار را برایتان راحت نموده ایم چرا که با توجه به ویژگی هایی که در مطلب بالایی ذکر شد شما می توانید با کمک مشاورین ما از بین بهترین افراد مناسب ترین را متناسب با شرایطتان انتخاب نمایید.در نتیجه فقط کافیست با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا آرامش را به خود و خانوادیتان هدیه دهید.هدف ما جلب رضایت شماست به همین خاطر همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار دهیم.پس وقت را از دست ندهید و همین الان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button