پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

شرکت پرستاری در فیروزکوه | پرستار سالمند در فیروزکوه

برای انتخاب مناسب ترین پرستار کودک ، سالمند و یا بیمار در منزل سردرگم هستید ؟!!!

نمی دانید از میان انبوه شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری کدام یک را انتخاب کنید ؟!!!

به دنبال یک فرد مطمئن جهت نگهداری از عزیزترین کس خود می باشید ؟!!!

چنانچه پاسخ شما به سوالات فوق مثبت می باشد فقط کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

بدون شک شغل پرستاری و در کل ارئه ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که نحوی ارتباط با بیمار ، سالمند و یا کودک دانش ، تجربه و مهارت کافی را می طلبد ، در همین راستا بسیار مهم است که چگونه شخصی را جهت مراقبت از عزیزان خود انتخاب می کنیم . همان طور که می دانید تعویض مدام پرستار پیامد های منفی زیادی دارد به همین خاطر باید پرستاری را انتخاب نماییم که از هر لحاظ مناسب باشد و بتواند بهترین ارتباط را با شخص تحت مراقبت خود برقرار نماید . در نتیجه چنانچه به دنبال بهترین شرکت پرستاری در فیروزکوه هستید با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید .

بهترین شرکت پرستاری فیروزکوه :

مجموعه ی ایرانیان طوس یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در فیروزکوه می باشد که با برخورداری از سال  ها تجربه ، پرستاران ماهر و دوره دیده و تعهد کاری بالا قادر است با کیفیت ترین و مسئولانه ترین خدمات پرستاری در فیروزکوه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . دامنه ی فعالیت این مجموعه بسیار گسترده می باشد و قادر است هر گونه خدمتی مربوط به پرستاری را در اختیار شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن قرار دهد . مدیریت این مجموعه‌ ی درخشان همواره اصل مشتری مداری را چراغ راه خود نموده و به همین خاطر در تلاش است که بهترین پرسنل را در مجموعه ی ایرانیان طوس یک جا جمع نماید . این مجموعه به سبب سال ها در کنار شما بودن به خوبی با نیاز های شما آشنا می باشد و همواره توانسته سزح کیفی خدمات خود را ارتقا ببخشد . با توجه به آنچه گفته شد چنانچه به دنبال بهترین شرکت پرستاری در فیروزکوه هستید می توانید به راحتی با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید .

شرکت پرستاری مجاز :

بی شک یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان انتخاب شرکت پرستاری باید مد نظر قرار دهید برخورداری مجموعه ی انتخاب از مجوز می باشد . شرکت هایی که از مجوز رسمی برخوردار نیستند نه تنها تعهدی نسبت به کار خود ندارند بلکه با دریافت قیمت های گزاف موجب رنجش خاطر مشتریان می شوند . اما مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس نه تنها دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت می باشد بلکه کاملا مورد تایید این اتحادیه نیز است . مجموعه ی ایرانیان طوس با سال ها فعالیت صادقانه در این زمینه توانسته رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستید بهترین خدمات پرستاری در فیروزکوه را در اختیار داشته باشید همین الان با شماره تماس های مشاورین رایگان ما که در این صفحه درج گشته تماس حاصل فرمائید .

مناطق تحت پوشش ایرانیان طوس  :

ایرانیان طوس یک مجموعه مجاز پرستاری در تهران  می باشد که جزو بزرگ ترین و بهترین شرکت های ارائه ی خدمات پرستاری در تهران محسوب می گردد . این مجموعه‌ با برخورداری از شعبات فعال در سراسر تهران و حومه قادر است بهترین خدمات را به شهروند تهرانی و حومه ی تهران مانند فیروزکوه ، کرج ، شهریار و ….. ارائه دهد . ما تمامی پرستاران خود را در تمامی نقاط تحت پوشش با دقت فراوان انتخاب نموده ایم در نتیجه جای هیچ گونه نگرانی نیست در هر کجای تهران و حومه که هستید می توانید بهترین خدمات پرستاری در منزل را دریافت نمایید .

قیمت خدمات پرستاری در فیروزکوه :

قیمت خدمات پرستاری در فیروزکوه هر ساله از سوی وزارت بهداشت به تمامی مجموعه های دارای مجوز اعلام می گردد و هیچ مجموعه‌ ای حق سرپیچی را ندارد . اما همان طور که می دانید قیمت خدمات پرستاری در منزل به عوامل متعدد بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود به همین دلیل ارائه ی یک قیمت مشخص برای تمامی اشخاص ممکن نیست ، در همین راستا چنانچه مایل هستید از قیمت های دقیق خدمات پرستاری آگاه شوید دو راه دارید یا می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید و با در میان گذاشتن آنچه که درخواست دارید از قیمت های دقیق با خبر شوید و یا وارد سایت ايرانيان طوس شوید و از قسمت قیمت دهی آنلاین گزینه های لازم را وارد نمایید و قیمت نهایی را مشاهده کنید . اما باید خدمتتان عرض نمایم که ایرانیان طوس با ارائه ی قیمت های منصفانه و تخفیفات دوره ای ویژه همواره مناسب ترین نرخ های پرستاری در منزل را در اختیار مشتریان خود قرار داده است . در نتیجه چنانچه مایل هستید بهترین خدمات را در کنار قیمت های منصفانه در اختیار داشته باشید همین الان با ما تماس حاصل فرمائید .

پارامتر های تاثیر گذار در قیمت پرستاری در منزل :

همان طور که پیش تر نیز گفته شد قیمت دهی پرستاری تحت تاثیر پارامتر های گوناگونی همچون میزان تحصیلات پرستار  ، نوع قرار داد ، میزان ساعات کاری ، مجوعه ی وظایف  ، وضعیت جسمانی کودک ، سالمند

و یا بیمار ، میزان فعالیت و …. بستگی دارد . در نتیجه چنانچه مایل هستید می توانید با مشاورین ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمائید تا بعد از اطلاع از شرایط شما قیمت های دقیق را در اختیارتان قرار دهند .

مشاوره رایگان :

یکی از ویژگی های مجموعه ی ایرانیان طوس برخورداری از مشاورین رایگان و متخصص می باشد  . مشاورین ما به صورت رایگان و بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل در کنار شما هستند تا در زمینه ی مربوط به انتخاب بهترین پرستار متناسب با ویژگی های درخواستی شما عزیزان یاریتان نمایند . در نتیجه با ما تماس حاصل فرمائید تا مناسب ترین شخص متناسب با کیس شما را در اختیارتان قرار دهیم .

ارسال سریع پرستار :

همان طور که پیش تر نیز گفته شد ایرانیان طوس در تمامی نقاط تهران و حومه دارای شعبات فعال می باشد چرا که شغل پرستاری از حساسیت بالایی برخوردار است و گاها یک تاخیر کوچک می تواند اوضاع نابسامانی را ایجاد نماید به همین خاطر ما می توانیم  در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از تماس شما با مشاورین ما مناسب ترین پرستار را متناسب با کیس شما به محل اعزام نماییم . در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ایرانیان طوس فیروزکوه تماس حاصل فرمائید .

تیم حرفه ای پرستاری :

یکی از مهم ترین پایبندی های ما در شرکت پرستاری در فیروزکوه انتخاب بهترین افراد جهت انجام خدمات پرستاری می باشد . ما با غربالگری گزینشی و انتخاب بهترین پرسنل سهی نموده ایم بهترین ها را برای شما آماده نماییم . در مجموعه ی ما پرستاران حاذق خانم و آقا حظور دارند که می توانند یاری رسان شما در امر پرستاری در منزل باشند . تمامی پرستاران این مجموعه به علم روز روانشناسی مسلط هستند به همین خاطر به خوبی با نحوی ارتباط با کودک ، سالمند و بیمار آشنا می باشد و در نتیجه قادرند بهترین ارتباط را بر اساس اصل همدلی با کیس تحت مراقبت خود برقرار نمایند . در نتیجه اگر مایل هستید حرفه ای ترین پرستار در منزل را در منطقه ی فیروزکوه در اختیار داشته باشید با ما تماس حاصل فرمائید .

ایرانیان طوس چه خدماتی ارائه می دهد؟!

این مجموعه در تلاش است کلیه ی خدمات مربوط به پرستاری در منزل را با بالا ترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در همین راستا ما در این بخش سعی داریم شما را با برخی از خدماتی که ایرانیان طوس ارائه می دهد آشنا نماییم در نتیجه در ادامه با ما همراه باشید .

۱ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان

۲- ارائه ی  خدمات پرستاری و مراقبت از بیماران

۳ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از کودکان

۴ – ارائه ی خدمات همراه بیمار

۵ – انجام کلیه ی خدمات مربوط به تزریقات و پانسمان

۶ – انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل

۷ – اندازه گیری فشار خون و قند خون در منزل

۸ – انجام کلیه ی آزمایشات در منزل

۹ – ارائه ی سریع ترین خدمات اورژانس در کلیه ای مناطق تهران و حومه

۱۰ – ارائه ی حرفه ای ترین خدمات پزشکی در منزل

و ……

ویژگی پرستار حرفه ای  :

یک:یکی از اولین و مهم ترین ویژگی های یک پرستار حرفه ای توانایی ارتباط مناسب و موثر با بیمار ،سالمند، کودک و خانواده ی آن ها می باشد،چرا که فرد باید با پرستار خود احساس راحتی کند تا تمام دردها و مشکلاتش را به او بگوید و مطمئن باشد که او می‌تواند نیازهای او را درک و حل کند.

دو:داشتن ثبات عاطفی و اخلاقی گزینه ی مهم بعدی محسوب می گردد که باید یک پرستار حرفه ای دارا باشد چرا که یک پرستار در موقعیت های استرس زا ،سخت و یا پر فشار باید قادر باشد خونسردی خود را حفظ کند و بهترین تصمیم را اتخاذ نماید.

سه:از دیگر ویژگی های یک پرستار حرفه ای همدلی و انعطاف پذیری در مقابل وظایفش می باشد.

چهار:به عنوان مورد چهارم می توان به استقامت بدنی شخص اشاره کرد چرا که یک پرستار سالمند در روز وظایف زیادی را به عهده دارد که نه تنها از لحاظ روانی باید پاسخ گوی این وظایف باشد بلکه از لحاظ بدنی نیز باید قادر باشد تمامی وظایف خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهد.برای مثال گاهی یک پرستار برای مراقبت از بیمار و یا سالمند شاید لازم شود که این عزیزان را جابجا نماید به همین خاطر قطعا برخورداری از توانایی جسمی یکی از فاکتور های اصلی به حساب می آید.

پنج:برای پنجمین ویژگی یک پرستار حرفه ای می توان به هوشیاری بالا اشاره نمود چرا که به دلیل شغل حساسی که دارد باید همواره پاسخ گوی نیاز های سالمندان ،بیماران و یا کودکان باشد .در هر ساعتی از شبانه روز یک پرستار حرفه ای باید کاملا به هوش و به گوش

16 ویژگی متمایز ایرانیان طوس  :

ما برای یک جمع بندی کلی و اشاره به بهترین ویژگی های ایرانیان طوس در این مبحث سعی نموده ایم به صورت خلاصه به برخی از ویژگی ها اشاره نماییم که در زیر ذکر گردیده است .

۱ – ارائه ی خدمات پرستاری به صورت ساعتی ، روزنامه و یا شبانه روزی

۲ – ارائه ی خدمات با کیفیت و تخصصی از روی عشق و تعهد و همچنین توانایی ایجاد یک رابطه ی عاطفی  و مطمئن با بیمار ، سالمند و یا کودک

۳ – برخورداری از پرستاران آموزش دیده ،‌ دلسوز ، متعهد و حرفه ای که هر کدام در زمینه ی خاص خود برای مثال نگهداری از سالمندان ، کودکان و ….. فعالیت می کنند .

۴ – مجموعه ی ایرانیان طوس یک مجموعه ی حرفه ای دارای مجوز رسمی می باشد و کاملا مورد تایید وزارت بهداشت است .

۵ – مراقبت و نگهداری از بیماران توام با تجربه ی بالا

۶ – ارائه ی خدمات پشتیبانی بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته

حتی ایام تعطیل

۷ – قیمت دهی منصفانه و متناسب با بودجه شما

۸ – تعویض رایگان پرستار در صورت عدم رضایت شما از عملکرد مراقب

۹ – ارائه ی خدمات تضمینی

۱۰ – پوشش دهی سراسری و ارائه ی خدمات به کلیه ی مناطق تهران و حومه

۱۱ – ارائه ی خدمات متنوع که شامل نگهداری از بیمار در منزل ، نگهداری از سالمندان در منزل‌ ،نگهداری از کودک ، ارائه ی خدمات تزریقات در منزل ، ارئه ی خدمات همراه بیمار و …..

می شود .

۱۲ – نظارت مستمر بر روند کاری کارکنان

۱۳ – کسب رضایت صد در صد تمامی مراجعین و برخورداری از کارنامه ی کاری درخشان در این زمینه

۱۴ – تنوع در نوع قرار داد

۱۵ – جلوگیری از هر گوته اتلاف وقت و ارسال به موقع پرستار در محل به صورت تمام وقت یا پاره وقت

۱۶ – ارائه ی تخفیفات دوره‌ ای ویژه

کلام انتهایی :

با توجه به آنچه تا کنون گفته شد پی به حساسیت انتخاب یک شرکت پرستاری مناسب در فیروزکوه برده اید . در نتیجه وقت را از دست ندهید و برای در اختیار داشتن بهترین ، ماهر ترین و با تجربه ترین پرستار همین الان با ما تماس حاصل فرمائید . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان بهترین شرکت پرستاری در فیروزکوه موجب می شود ما را به هر کسی نیازمند خدمات پرستاری در منزل باشد معرفی نمایید . راه های ارتباطی با ما نیز همان طور که پیش تر گفته شد بسیار آسان می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button