پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

خدمات پرستاری در لواسان

خدمات پرستاری در لواسان

ارائه ی خدمات پرستاری در منزل یکی از شغل های مهم و حساس می باشد که بسیار با ارزش است چرا که در برخی از شرایط مانند دوری والدین از منزل ، ادامه ی روند درمان یک بیمار در خانه و یا حتی مراقبت از سالمندان اهمیت خود را نشان می دهد . اما همان طور که می دانید امروزه شرکت های زیادی تاسیس گشته اند که خدمات پرستاری ارائه می دهند اما به نظر شما می شود به همه ی آن ها اعتماد نمود ؟!!!قطعا جواب شما نیز به این سوال منفی است چرا که هر انکه به دنبال خدمات پرستاری در منزل است می خواهد عزیز ترین کسانش را به دست پرستار بسپارید به همین دلیل انتخاب یک پرستار مناسب و حرفه ای کار چندان راحتی  نیست اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که ما امروز در کنار شما عزیزان هستیم تا یکی از بهترین ارائه دهنده گان خدمات پرستاری در لواسان را خدمتتان معرفی نماییم در نتیجه با ما همراه باشید .

شرکت پرستاری ایرانیان طوس :

ایرانیان طوس همراه کادر پرستاری حرفه ای خود با سال ها تجربه و برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت می تواند یک انتخاب مناسب و هوشمندانه برای عزیزانی باشد که به دنبال خدمات پرستاری در لواسان می باشند . تیم ایرانیان طوس سال هاست در این زمینه فعالیت می کند و به همین واسطه با خواسته ها و نیاز های مشتریان خود به طور کامل آشنایی دارد در نتیجه شما می توانید با تکیه بر تجربه ، دانش و رعایت مقرارت از طرف تیم تخصصی ایرانیان طوس مراقبت از عزیزان خود را به ما بسپارید . راه های ارتباطی با ما بسیار آسان می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با شماره تماس های درج گشته در این صفحه ارتباط حاصل فرمائید .

۱۴ ویژگی برتر تیم تخصصی خدمات پرستاری در لواسان  :

  1. ۱ – قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه
  2. ۲ – امکان مشاهده ی قیمت هایی نهایی از طریق سایت
  3. ۳ -تنوع در نوع قرار داد ها
  4. ۴ – برخورداری از مجوز رسمی اتحادیه
  5. ۵ – پوشش دهی سراسری تمامی مناطق تهران و حومه
  6. ۶ – ارائه ی خدمات اورژانش در کم ترین زمان
  7. ۷ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از کودک
  8. ۸ – ارائه  ی خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان
  9. ۹ – ارائه خدمات پرستاری از بیمار در منزل
  10. ۱۰ – انجام تزریقات و کلیه ی خدمات پانسمان در منزل
  11. ۱۱ – خدمات رسانی شبانه روزی حتی ایام تعطیل
  12. ۱۲ -نظارت مستمر بر کار تیم تخصصی ایرانیان طوس
  13. ۱۳ – رعایت اصل مشتری مداری
  14. ۱۴ -انجام فیزیوتراپی در منزل

قیمت خدمات پرستاری در لواسان :

قیمت های خدمات پرستاری در منزل همگی هر ساله از طرف وزارت بهداشت تعیین می گردد و به تمامی شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری ابلاغ می گردد . به صورت کلی عنوان نمودن یک قیمت خاص برای خدمات پرستاری امکان پذیر نیست چرا که قیمت ها بسته به شرایط هر شخصی و متناسب با خواسته هایش تغییر می کنند .به صورت کلی قیمت های خدمات پرستای تحت تاثیر پارامتر های همچون انتخاب نوع خدمات، ساعت کاری که به صورت ساعتی ،روزنامه، نیمه  قت و تمام وقت است،نوع قرار داد و ….. قرار دارد . در نتیجه شما می توانید جهت دست یابی به قیمت های نهایی یا با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند و یا به صفحه ای سایت مراجعه کنید و در بخش قیمت دهی آنلاین با انتخاب گزینه های درخواستی به طور کامل از قیمت ها آگاه شوید .

خدمات ارائه شده توسط ایرانیان طوس  :

  • مراقبت و نگهداری از بیمار
  • مراقبت و نگهداری از سالمند
  • مراقبت و نگهداری از کودک
  • انجام خدمات تزریقات و پانسمان
  • ارائه خدمات اورژانس به صورت اضطراری
  • انجام فیزیوتراپی در منزل
  • ارائه ی خدمات همراه بیمار
  • اندازه گیری فشار خون، قند خون  و ‌….
  • انجام آزمایشات در منزل
  • ارائه ی خدمات مراقبت های قبل و بعد از بارداری
  • و …….

مرکز مجاز پرستاری در لواسان :

همان طور که می دانید برخورداری شرکت ارائه ی خدمات پرستاری در منزل از مجوز رسمی یک پارامتر مهم و الویت اول می باشد . در همین راستا باید خدمتتان عرض کنم که مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس نه تنها از مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است بلکه کاملا مورد تایید این وزارت خانه می باشد در نتیجه با خیال راحت تلفن را بردارید و با ما تماس حاصل فرمائید ‌.

پرستاران حرفه ای ایرانیان طوس  :

بی شک یک پرستار حرفه دارای ویژگی هایی همچون قابل اعتماد بودن ، درک همدلانه

، تمیز و آراسته و همچنین فعال در نظافت

، بر خورداری از قدرت بدنی بالا و …. می باشد

. با توجه به مواردی که پیش تر نیز ذکر شد باید خدمتتان عرض کنم که پرستاران این مجموعه همگی از ویژگی های فوق برخوردار می باشند  و به جهت آشنایی با متد روز روان شناسی قادر هستند یک ارتباط صحیح بر پایه همدلی با بیمار  ، کودک و یا سالمند برقرار نمایند .

خدمات پرستاری شبانه روزی :

مجموعه ی ایرانیان طوس قادر است بر اساس نیاز شما پرستاران را به صورت نیمه وقت و یا شبانه روزی در اختیارتان قرار دهد   .این مجموعه همچنین در تمامی ساعت هفته قادر است پاسخگوی تماس شما عزیزان باشد و در زمینه ی پرستاری کودک ، بیمار و یا سالمند در منزل به سوالاتتان پاسخ گو باشند . ایرانیان طوس به صورت بیست و چهار ساعته در کنار شماست و قادر است از مراقبت قبل زایمان تا بزرگ شدن کودک دلبندتان ، پرستاری بیمار و یا سالمند در کنار شما عزیزان باشد . برای مثال مراقبین کودک  می توانند نیاز های مادر در زمینه رشد و تربیت کودک را شناسایی کنند و به آن ها آموزش های لازم را در این زمینه ارئه دهند .از طرفی این مجموعه با برخورداری از شعبات فعال در تمامی مناطق تهران و حومه قادر هستند در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت کلیه ی خدمات پرستاری را در اختیار شما عزیزان قرار دهند . در نتیجه وقت را از دست ندهید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا در این زمینه و عقد قرار داد رسمی متناسب با خواسته ی شما عزیزان اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت خدمات پرستاری در لواسان موجب می شود ما را به تمامی کسانی که خواهان خدمات پرستای در منزل هستند معرفی نمایید .

جمع بندی کلی :

با توجه به حساسیت انتخاب یک پرستار حرفه ای و ممنوع بودن تعویض مدام پرستار به دلیل آسیب رسیدن به روحیه ی بیمار ، کودک و یا سالمند بسیار مهم است که این کار را با دقت و وسواس انجام دهید . تیم تخصصیی ایرانیان طوس سال هاست با هدف یک عشق عظيم به بیماران ،کودکان و سالمندان تاسیس و در حال فعالیت می باشد بی شک تنها هدف ما رضایت مندی شماست به همین خاطر در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده ایم . تجربه ی بالا و کارنامه ی کاری درخشان ما گویای همه چیز می باشد به همین خاطر شما می توانید با خیال راحت با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید و با توجه به شرایط خود بهترین پرستار را انتخاب کنید . در نتیجه برای یک انتخاب هوشمندانه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button