پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

پرستار بیمار در منزل

خدمات پرستاری ارزان قیمت

خدمات پرستاری ارزان قیمت

پرستاری در منزل یکی از مهم ترین شغل ها می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل همین حساسیت بسیار مهم است در زمان انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل نهایت دقت را به خرج دهیم . در همین راستا ما امروز در کنار شما عزیزان هستیم تا یکی از با تجربه ترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم که در کنار کیفیت کاری بالا و تعهد کاری می تواند خدمات پرستاری ارزان قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . در نتیجه چنانچه شما به دنبال خدمات پرستاری با کیفیت و ارزان قیمت هستید فقط کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

ایرانیان طوس :

یکی از بزرگ ترین و با تجربه ترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل مجموعه ی ایرانیان طوس می باشد که با ارائه ی قیمت های منصفانه‌ ، کیفیت کاری بالا ، برخورداری از پرسنل توانا و دانش آموخته توانسته رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود را جلب نماید . این مجموعه با تعهد کاری بالایی که دارد در تلاش است با توجه به آشنایی با خواست تمامی مشتریان همواره کیفیت کاری خود را ارتقا بخشد . در نتیجه چنانچه به دنبال یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری با قیمت مناسب در منزل هستید همین الان می توانید به راحتی با شماره تماس های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید . بدون شک یک بار انتخاب ما موجب می شود ایرانیان طوس را به تمامی کسانی که به دنبال خدمات پرستاری در منزل هستند معرفی نمایید چرا که ما بهترین خدمات را ارائه می دهیم .

قیمت خدمات پرستاری  :

قیمت خدمات پرستاری طبق شرایط تغییر می کند و عواملی همچون نوع قرار داد  ، ساعات کاری ، تحصیلات پرستار ، وضعیت جسمانی شخص تحت مراقبت ، مجموعه وظایف و …. در قیمت دقیق نهایی تاثیر گذار هستند به همین خاطر ارائه ی یک قیمت دقیق برای همه ی اشخاص امکان پذیر نیست به همین خاطر شما می توانید به راحتی با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید و با ذکر شرایط و نیاز هایتان از قیمت دقیق خدمات پرستاری در منزل آگاه شوید . اما باید خدمتان عرض کنم که قیمت های پرستاری هر ساله از سوی وزارت بهداشت به تمامی مجموعه های دارای مجوز ابلاغ می گردد و هیچ مجموعه‌ ی حق دریافت هزینه های اضافی را ندارد . با توجه به آنچه گفته شد ایرانیان طوس با دریافت حداقل ترین سود ممکن ، قیمت دهی منصفانه  و تخفیفات دوره ای ویژه جزو یکی از شرکت های پرستاری دسته بندی می شود که خدمات پرستاری ارازن قیمت ارائه می دهند .  در نتیجه چنانچه برای شما نیز قیمت ارائه ی خدمات پرستاری در منزل در کنار کیفیت کاری اهمیت دارد همین الان با ما تماس حاصل فرمائید  .

ویژگی های متمایز ایرانیان طوس  :

 ۱ – قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه

۲ – امکان مشاهده ی قیمت های نهایی از طریق سایت

۳ -تنوع در نوع قرار داد ها

۴ – برخورداری از مجوز رسمی اتحادیه

۵ – پوشش دهی سراسری تمامی مناطق تهران و حومه

۶ – ارائه ی خدمات اورژانش در کم ترین زمان

۷ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از کودک

۸ – ارائه  ی خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان

۹ – ارائه خدمات پرستاری از بیمار در منزل

۱۰ – انجام تزریقات و کلیه ی خدمات پانسمان در منزل

۱۱ – خدمات رسانی شبانه روزی حتی ایام تعطیل

۱۲ -نظارت مستمر بر کار تیم تخصصی ایرانیان طوس

۱۳ – رعایت اصل مشتری مداری

۱۴ -انجام فیزیوتراپی در منزل

شرکت مجاز پرستاری در منزل :

بدون شک یکی از مهم ترین پارامتر هایی که در زمان انتخاب شرکت پرستاری باید مورد توجه قرار دهید این نکته می باشد که مجموعه ی انتخابی دارای مجوز می باشد یا نه چرا که یک مجموعه ی مجاز پرستاری موظف است بهترین و منصفانه ترین کیفیت و قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . مجموعه ی ایرانیان طوس یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری ارزان قیمت در تهران و حومه می باشد که نه تنها دارای مجوز وزارت بهداشت است بلکه کاملا مورد تایید این وزارت خانه می باشد . در نتیجه اگر به دنبال یک انتخاب هوشمدانه و مطمئن هستید همین الان تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید .

پرسنل حرفه ای ایرانیان طوس :

یکی از پایندی های ما در زمینه ی ارائه ی بهترین خدمات پرستاری ارزان قیمت در منزل انتخاب بهترین پرسنل می باشد . ما با غربالگری گزینشی از میان بهترین افراد پرسنل مجموعه ی خود را انتخاب کرده ایم که این افراد همگی با علم روز روان شناسی آشنایی کامل دارد و می توانند در کنار تعهد کاری بالا و سریع در عمل به خوبی با شخص تحت مراقبت رابطه ای بر اساس همدلی ایجاد نمایند . همواره تلاش پرستاران این مجموعه بر این باور استوار بوده که بتوانند خدمات ارزنده ای را به مشتریان ایرانیان طوس ارائه دهند ‌. در این مجموعه هر گونه پرستار سالمند ، کودک و بیمار با تخصص های مرتبط حضور دارند تا پاسخ گوی نیاز تمامی شما مشتریان عزیز باشند . در نتیجه چنانچه نیازمند خدمات ارزان قیمت پرستاری در منزل برای سالمند ، کودک و بیمار هستید همین الان با مشاورین رایگان و  حرفه ای ما تماس حاصل فرمائید  .

مناطق تحت پوشش ایرانیان طوس  :

همان طور که گفته شد این مجموعه یک مجموعه ی مجاز پرستاری در منزل می باشد که در تمامی نقاط تهران و حومه دارای شعبات فعال است به همین خاطر ما می توانیم هر زمان که شما مایل بودید در سریع ترین حالت ممکن نزدیک ترین پرستار به محل شما را اعزام نماییم و در این شرایط نه اتلاف وقتی رخ می دهد و نه پیامد های ناخواسته همچون وخیم شدن حال بیمار در انتظار شما خواهد بود. در نتیجه شما می توانید هر نقطه از تهران و حومه هستید با تیم تخصصی ایرانیان طوس تماس حاصل فرمائید و با کیفیت ترین خدمات را در ازای نازل ترین قیمت ها دریافت نمایید .

خدمات ارائه شده توسط ایرانیان طوس  :

مراقبت و نگهداری از بیمار

مراقبت و نگهداری از سالمند

مراقبت و نگهداری از کودک

انجام خدمات تزریقات و پانسمان

ارائه خدمات اورژانس به صورت اضطراری

انجام فیزیوتراپی در منزل

ارائه ی خدمات همراه بیمار

اندازه گیری فشار خون، قند خون  و ‌….

انجام آزمایشات در منزل

ارائه ی خدمات مراقبت های قبل و بعد از بارداری

و …….

کلام آخر :

قطعا قیمت خدمات پرستاری در کنار کیفیت کاری که یک مجموعه‌ ی پرستاری در منزل ارائه می دهد اهمیت دارد . به همین خاطر ایرانیان طوس نه تنها در تلاش است بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد بلکه تمام سعی خود را می کند تا یکی از مجموعه هایی باشد که کم ترین مزد را در ازارای بهترین خدمات دریافت می نماید . در نتیجه شما می توانید بهترین خدمات را در کنار قیمت های منصفانه از ما دریافت نمایید . همان طور که پیش تر نیز گفته شد راه های ارتباطی با ما بسیار آسان می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با شماره تماس های درج گشته در این صفحه ارتباط حاصل نمایید تا کارشناسان ما در زمینه ی انتخاب بهترین پرستار در منزل متناسب با شرایطتان شما را رهنمایی نمایند .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button