پرستاری در منزل ایرانیان طوس آماده ارائه خدمات پرستاری شبانه روزی 

اطلاعات تماس

تهران، شادمان

پرستار بیمار در منزل

بهترین شرکت پرستاری در تهران

بهترین شرکت پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل یکی از آن دسته مشغالی می باشد که در کنار اهمیت فراوان از حساسیت بالایی نیز برخوردار است به همین خاطر چنانچه نیازمند دریافت خدمات پرستاری در منزل مانند پرستاری از کودک ، بیمار و یا سالمند باشیم باید تمامی تلاش خود را به کار بگیریم تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشیم چرا که عوض کردن مداوم پرستار به روحیه ی کودک، بیمار و یا سالمندان آسیب وارد می کند و تا شخص می خواهد به پرستار خود عادت کند به دلیل اینکه صلاحیت لازم را پرستار ندارد مجبور به تعویض می گردیم که این عامل اصلا اتفاق خوش آیندی نیست در نتیجه ما باید به دنبال بهترین شرکت پرستاری در تهران باشیم . همان طور که می دانید امروزه به دلیل افزایش جمعیت و افزایش دریافت خدمات پرستاری در منزل شرکت های زیادی در این زمینه به وجودد آمده که خدماتی  ارائه می دهند اما به نظر شما می توان به همه ی آن ها به راحتی اطمینان نمود ؟!!!قطعا جواب شما نیز همچون ما به سوال فوق منفی می باشد . در همین راستا ما امروز در کنار شما هستیم تا بهترین شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم در نتیجه تا انتهای  این مقاله با ما همراه باشید .

بهترین شرکت پرستاری در تهران :

مجموعه ایرانیان طوس یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات پرستاری در منزل می باشد که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند . مجموعه ی درخشان ایرانیان طوس با هدف خدمت رسانی به سالمندان ، بیماران و کودکان تاسیس شده است و مدت هاست در این زمینه با تعهد کاری بالا خدمت رسانی می کند و قطعا ماحصل این سال های ارائه ی خدمات برای شما عزیزان آشنایی کامل با خواسته ها و نیاز های همه ی مشتریان عزیز می باشد به همین خاطر ما همواره روندی رو به جلو را پیش گرفته ایم و کیفیت کاری مجموعه را ارتقا بخشیده ایم و به سبب این تلاش ها موفق به کسب رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود در سال های ارائه ی خدمات صادقانه شده ایم و کارنامه ی درخشان این مجموعه به طور کلی نشان دهنده ی کیفیت بالای خدمات رسانی ایرانیان طوس می باشد . در نتیجه چنانچه به دنبال بهترین مجموعه در زمینه ی پرستاری در منزل هستید همین الان تلفن را بردارید و با شماره تماس های درج گشته در این صفحه ارتباط حاصل نمایید .

قیمت خدمات پرستاری در منزل :

قطعا یکی از پارامتر های مهم و تاثیر گذار در انتخاب هر شخصی هزینه ی خدمات می باشد . در زمینه ی خدمات پرستاری در منزل باید خدمتتان عرض کنم که هزينه ها هر ساله از سوی وزارت بهداشت به کلیه ی مجموعه های مجاز ابلاغ می گردد . و تمامی مجموعه های مجاز موظف هستند از نرخ های تعیین گشته پیروی نمایند . چرا که بدون شک یکی از ویژگی های مهم درخواست پرستار از موسسه های مجاز ارائه ی خدمات پرستار در منزل مشخص بودن قیمت ها می باشد . اما به دلیل اینکه قیمت خدمات پرستاری تحت تاثیر پارامتر های زیادی قرار دارد ارائه ی یک قیمت مشخص برای اشخاص مختلف امکان پذیر نیست . اما شما می توانید بر حسب شرایطتتان به سایت بهترین شرکت پرستاری در تهران ایرانیان طوس مراجعه فرمائید و از قسمت قیمت دهی آنلاین از قیمت خدمات پرستاری بر اساس گزینه های انتخابیتان آگاه شوید و با  مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید و از قیمت های دقیق مجموعه با خبر شوید . اما ما برای شما عزیزان یک خبر خوش داریم مجموعه‌ ی ایرانیان طوس نه تنها کم ترین سود را دریافت می کند و با ارائه ی قیمت های منصفانه کم ترین هزینه ها را برای خدمات خود در نظر گرفته بلکه با ارائه ی تخفیفات ویژه قصد دارد یکه تاز این میدان باشد در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید .

قیمت خدمات پرستاری در منزل به چه عواملی بستگی دارد ؟!

همان طور که در مبحث پیش ذکر شد قیمت گذاری خدمات پرستاری در منزل تحت تاثیر پارامتر های متعدد می باشد  که ما در این مبحث قصد داریم به برخی از این عوامل اشاره نماییم .

ساعات کاری (تمام وقت ، نیمه وقت ، ساعتی ، روزانه و … )

وضعیت جسمانی کودک ، سالمند و یا بیمار

مجموعه وظایف  پرستار

تحصیلات پرستار

نوع قرار داد

و ……

مرکز مجاز پرستاری در منزل :

قطعا یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین شرکت پرستاری در تهران برخورداری مجموعه از مجوز رسمی می باشد . ایرانیان طوس نیز به عنوان بهترین ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل نه تنها از مجوز رسمی وزارت بهداشت برخوردار است بلکه به پاس خدمات صادقانه و متعهدانه کاملا مورد تایید این اتحادیه می باشد . این نکته را در نظر بگیرید که اگر در انتخاب خود دقت نکنید و مجموعه ای را انتخاب کنید که از مجوز بر خوردار نیست امکان دارد اتفاقات ناخوشایندی پیش بیاید که خواست شما نبوده چرا که این گونه مجموعه ها هیچ گونه تعهدی نسبت به شغل خود ندارد و زیر نظر هیچ اتحادیه ی فعالیت نمی کنند به همین خاطر کیفیت خدماتی ارائه شده توسط این گونه موسسات به هیچ عنوان مورد اطمینان نیست . اما چنانچه شما مایل هستید با بهترین شرکت پرستاری در منزل ارتباط حاصل فرمائید که دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشد همین الان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید .

مناطق تحت پوشش ایرانیان طوس :

همان طور که پیش تر نیز گفته شد ایرانیان طوس یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات پرستاری در تهران می باشد که در کلیه مناطق تهران و حومه دارای شعبات فعال می باشد به همین خاطر قادر است سریع ترین خدمات اورژانس را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . در نتیجه هر کجای مناطق تهران و یا حومه ساکن هستید می توانید با شماره تماس های درج گشته در این صفحه ارتباط حاصل فرمائید و با مشورت با مشاورین رایگان ما بهترین پرستار را متناسب با شرایط خود و خانوادیتان انتخاب نمایید . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان بهترین شرکت پرستاری در تهران موجب می شود ما را به تمامی دوستان و آشنایانتان معرفی نمایی  چرا که ما به کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم ایمان داریم .

پرستاری در منزل

مجموعه خدمات ایرانیان طوس :

این مجموعه در تلاش است کلیه ی خدمات مربوط به پرستاری در منزل را با بالا ترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در همین راستا ما در این بخش سعی داریم شما را با برخی از خدماتی که ایرانیان طوس ارائه می دهد آشنا نماییم در نتیجه در ادامه با ما همراه باشید .

۱ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان

۲- ارائه ی  خدمات پرستاری و مراقبت از بیماران

۳ – ارائه ی خدمات پرستاری و مراقبت از کودکان

۴ – ارائه ی خدمات همراه بیمار

۵ – انجام کلیه ی خدمات مربوط به تزریقات و پانسمان

۶ – انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل

۷ – اندازه گیری فشار خون و قند خون در منزل

۸ – انجام کلیه ی آزمایشات در منزل

۹ – ارائه ی سریع ترین خدمات اورژانس در کلیه ای مناطق تهران و حومه

۱۰ – ارائه ی حرفه ای ترین خدمات پزشکی در منزل

و ……

وظایف پرستار در منزل :

بلطبع همان طور که شما می دانید وظایف یک پرستار بر حسب شرایط و اینکه از چه کسی مراقبت می کند متفاوت می باشد در همین راستا ما به صورت خلاصه به برخی از وظایف پرستار اشاره خواهیم کرد .

وظایف پرستار کودک در منزل :

یک پرستار به صورت کلی وظیفه ی آموزش ، نظافت ، پر کردن اوقات فراغت ، کشف خلاقیت ، رسیدگی به تغذیه و مراقبت از او را بر عهده دارد که قطعا وظایف پرستار بر اساس سن کودک ، وضعیت جسمانی ، شرایط خانوادگی تغییر می کند .

وظایف پرستار بیمار در منزل  :

یک پرستار بیمار حرفه ای وظایفی همچون رسیدگی به روند درمان ، دادن دارو ها درست سر وقت ، استحام ، رسیدگی به تغذیه ی بیمار و ….. را بر عهده دارد . و همان طور که می دانید وظایف یک پرستار بیمار متناسب با نوع بیماری ، شدت ، توانایی حرکتی بیمار و ….. قابل تغییر می باشد . در نتیجه باید تمامی خواسته ها و شرایط خود را در هنگام مصاحبه با پرستار مربوطه  در میان بگذاید .

وظایف پرستار سالمند در منزل :

وظایف پرستار سالمند نیز بر اساس وضعیت جسمانی شخص تغییر می کند اما به طور کلی وظیفه ی نگهداری ، استحمام  ، رسیدگی به امور بانکی ، تغذیه ، پر کردن اوقات فراغت و …. را بر عهده دارد .

وظایف همراه بیمار در بیمارستان :

یک همراه بیمار حرفه ای باید همواره به هوش و به گوش باشد تا نیاز های بیمار را برطرف نماید ، زمان دقیق داره ها را متناسب با نظر پزشک فراموش نکند به تغذیه ی بیمار رسیدگی کند و رابطه ای ایجاد نماید که بیمار بتواند خواسته هایش را به راحتی با او در میان بگذارد .

ویژگی های یک پرستار حرفه ای :

پرستاری در منزل یکی از جنبه های ارزشمند پرستاری فرد است . این فعالیت به بیمار ، کودک و یا سالمند  آرامش و لذت بیشتری می دهد . این موضوع یعنی مراقبت از بیمار  ، سالمند  و یا کودک به دلیل اینکه در محیط امن خانه و بین دوستان و آشنایان  صورت می گیرد یک فضای ارزشمندی را جهت به دست آورن آرامش کامل ایجاد می نماید با همه ی این تفاسیر یک پرستار حرفه ای از ویژگی های زیر برخوردار است .

  • قابل اعتماد بودن
  • درک همدلانه
  • تمیز و آراسته و همچنین فعال در نظافت
  • توجه ویژه به نیاز های بیمار
  • با درایت
  • سیستماتیک و منظم
  • مهربان و لطیف
  • هوشیار و فعال
  • منظم و دقیق
  • بر خورداری از قدرت بدنی بالا

چرا ایرانیان طوس ؟!!!

ما برای یک جمع بندی کلی و اشاره به بهترین ویژگی های ایرانیان طوس در این مبحث سعی نموده ایم به صورت خلاصه به برخی از ویژگی ها اشاره نماییم که در زیر ذکر گردیده است .

  • ۱ -ارائه ی خدمات پرستاری به صورت ساعتی ، روزنامه و یا شبانه روزی
  • ۲ – ارائه ی خدمات با کیفیت و تخصصی از روی عشق و تعهد و همچنين توانایی ایجاد یک رابطه ی عاطفی  و مطمئن با بیمار ، سالمند و یا سالمندان
  • ۳ – برخورداری از پرستاران آموزش دیده ،‌ دلسوز ، متعهد و حرفه ای که هر کدام در زمینه ی خاص خود برای مثال نگهداری از سالمندان ، کودکان و ….. فعالیت می کنند .
  • ۴ – مجموعه ی ایرانیان طوس یک مجموعه ی حرفه ای دارای مجوز رسمی می باشد و کاملا مورد تایید وزارت بهداشت است .
  • ۵ – مراقبت و نگهداری از بیماران توام با تجربه ی بالا
  • ۶ – ارائه ی خدمات پشتیبانی بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته
  •  حتی ایام تعطیل
  • ۷ – قیمت دهی منصفانه و متناسب با بودجه شما
  • ۸ – تعویض رایگان پرستار در صورت عدم رضایت شما از عملکرد مراقب
  • ۹ – ارائه ی خدمات تضمینی
  • ۱۰ – پوشش دهی سراسری و ارائه ی خدمات به کلیه ی مناطق تهران و حومه
  • ۱۱ – ارائه ی خدمات متنوع که شامل نگهداری از بیمار در منزل ، نگهداری از سالمندان در منزل‌ ،نگهداری از کودک ، ارائه ی خدمات تزریقات در منزل ، ارئه ی خدمات همراه بیمار و …..
  •  می شود .
  • ۱۲ – نظارت مستمر بر روند کاری کارکنان
  • ۱۳ – کسب رضایت صد در صد تمامی مراجعین و برخورداری از کارنامه ی کاری درخشان در این زمینه
  • ۱۴ – تنوع در نوع قرار داد
  • ۱۵ – جلوگیری از هر گوته اتلاف وقت و ارسال به موقع پرستار در محل به صورت تمام وقت یا پاره وقت
  • ۱۶ – ارائه ی تخفیفات دوره‌ ای ویژه

کلام انتهایی :

با توجه به کلیه ی مطالبی که تا کنون خدمت شما عزیزان عرض شد قطعا پی به اهمیت انتخاب یک مجموعه ی حرفه ای برده اید در همین راستا همین الان تلفن را بردارید و جهت دریافت متعهدانه ترین خدمات پرستاری در منزل به دست پرستاران حرفه ای و شاخص ما با ایرانیان طوس ارتباط حاصل فرمائید تا مشاورین ما به صورت رایگان بعد از شنیدن شرایط شما مناسب ترین پرستار را در اختیار شما عزیزان قرار دهند . همان طور که پیش تر نیز ذکر شد راه های ارتباطی با ما بسیار ساده می باشد فقط کافیست با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button